Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Συζήτησεις

Συνεχίζω με την ιστορια μου)) επίσης σπούδασα Publicidad y Psicología Publicitaria kai Comunicaciones. Εμασα απο βιβλια, ιστορια, κ.τ.λ. αλλα δεν έμασα απο την Ζωί........
Στην USA ήμουν πολύ ευτιχισμένη εκεί που σπούδασα, είχα μια όμορφη παρεα.....
Οταν γύρησα απο την Ελλάδα, ενα ανθρώπο που δεν μου έδωσε άδια για να ταξιδεύω,
είχα σπαζει ολα τα τιτλα μου...μόνο άφησε δύο, δεν ξέρω για πιό λογο αλλα, αυτές οι
δύο τα έσπασα εγώ!! Ειπα, αρκετά χαρτιά! ποτέ δε μου έκαναν ευτιχισμένη.........
Μουσική, κάτι σας έχω πεί, αλλα επίσης μου αρεσουν πολύ, ο Μοζαρτ, ο Βεετηοωεν,
ο Δαβιδ ¨Οιστρακ στο βιολί μαζί η Ναταλια Ζερζαλούα στο πιανο , όταν παίξουν
μαζί (δεν θυμάμαι εαν γράφει Ζερ...με Ζ  ή με Σ), σαν βαθίφωνο μου αρέσει ο
Τζαλιαπιη. Μου αρέσει ο Βαχ,Δεβουσση, ο Schumann eidika "escenas infantiles",
Walter Gieseking sto piano, pollá moy aresoyn apo mikrh)) mou aresei h ellhnikh
μουσική, η τσιγγανική μουσική, το φλαμεγκο (ήμουν χορευτρια ως εδώ και 10
χρώνια), baladas japonesas...αραβιαν μουσική..πάντα λέγω: Δόξα του Θεού μπορώ να
ακούω! μπορώ να δώ! μπορώ να περπατώ! ολλα, δόξα του Θεού.
Βιβλια...τα πρώτα όταν ήμουν 8 περιπου, ηταν η Ιλιαδα και η Οδυσσεας, κατόπιν
διάβασα στο Τορκουαττο Τασσο, σιγά σιγά κατάλαβα ότι διάβασα σχεδών 20 ώρεσ κάθε μερα, οι αλλες ασχολήθηκα στις 25 !! κουκλες μου, έραψα τα ρούχα τις, τις καθάρησα αλλα...μια φορά την έδωσα στην Κυρία Σοφία ενα μπιμπερό με αληθινό γαλα!!! και...πέ8ανε..σαπίζεται :(((
είχα ακομα χρώνο για το ποδίλατο και την υπασσια, γιατι όχι όλες τις μέρες διάβασα 20
ωρες....δε μπορούσα να κοιμιθώ απο μικρή ως τώρα...στην ημέρα νυχτάζω στην νύχτα εχώ τα μάτια μου ανοιχτά!
βιβλια, μου αρέσουν πόλή, ο Πλάτωνας, ο Αιςχίλος, ο Σοφοκλης, ο Ευριπίδης, ο Αριστοτέλης,
μου αρέσουν η φιλοσοφία και η καλητεχνή. Επίσης...ο Σουπερμαν!!
Εχω ταξιδεύει πάρα πολύ, sthn Eυρόπη, στην νοτιος Αμερική ήμουν στο Χιλη, Αργεντινη, Uruguay, Paraguay, Brazil, Ecuador, Colombia, Panamá, stis Kendro Amerikh  hmoun Sto Panepistimio tou Rio Piedras, Puerto Rico , στην Κουβα, στο νιση του San Andrés, kai alla akoma.. Hmoyn sto USA, to exw pei...krataw όμορφες ανάμνησεις απο εκεί. Μπροστά το παρά8υρο μου, ύπιρξε ενα δεντρο, και μου έδιγνε σαν ενα μαγαλο βράτζο....το είδα γεματο
νεα φύλλα, το ΄κοίταξα και ειπα: θα είναι φιλος μου, να μου πεί απο την ζωή του.....έπρεπε να είναι σaν το Φοινικά, γιατί είναι πολύ μεγάλο στην ηλικία του! Τράβηξα μια φοτο, ήταν Ανοικη...
έρθει το καλοκαίρι, το τράβηξα αλλη φοτο στο ιδιο "βράτζο" ήταν γεμάτο πράσιμα φυλλά...
Περίμενα το φ8ινόπορο, τράβηξα αλλη φοτο.....πολύ σπουδαία... μου φάνηκε ενα δεντρο χρυσού! γεματο πήρα.....δεν μπορούσα να περιμένω το χειμονας και ζήτησα σε μια φιλη για να τραβήξει μια φοτο απο αυτό το δεντρο, απο αυτό που έδιχνε απο το παρά8υρο μου. Γύρισα στην Λιμα, 2 μηνες μετά η φιλη μου απο Αμερική, μου έστειλε η φοτο που περίμενα......το "βρατζο" ήταν μαύρο....
το χιονί ήταν πάνω μαζί του....μύρισα λύπη......Πηρα οι αλλες φοτοσ , έκανα ένα κύκλο και είπα αυτό είναι εκείνο που ήθελα!!! έχω δεί πως γενήθηκε και πώς πεθαίνει ένα δεντρο!! και...πάλι ξανα ανναγενιεται μετά το θάνατο του!! Είναι σαν το Πτινό Φοινικά! Είναι η Ελπιδα, η Άμερική Ελπιδα! η ιστορία της Ελλάς  είναι παντού και παντότε! Εκεινη δεντρο ήταν ενα Μαπλε!
Σας ευχαριστώ! ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ !
...Δημητρη, φίλο μου, όπως μπορείς να δείς, έκανα εκείνο που μου ζήτησες, έγραψα για μένα.
                                                                                                     
                                                                                                                       η TaRa

                                                                                                              η  TaRa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου