Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Συζήτησεις...

Καληέρα Κυρίες και Κυρίοι: ένα φίλο μου είπε οτι πρέπει να σας πώ από εδώ, πράγματα για
μένα, τι σπούδασα,τί μου αρεσει, ποια βιβλία προτιμώ, κ.τ.λ. Ηδη το έγραψα στο προφιλε
μου, αλλα μου είπε εκείνο φίλο οτι έπρεπε να το γράφω απο δώ.
Σε ενα ποίημα το ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, που το έβαλλα στο μπλογκ, λέγω όλλα που μου άρεσει...
η Ζωή, η δικαιωσύνη, η αλίθεια, η φύση, όταν βλέπω ηρεμια στα μάτια των ανθρωπων κ.τ.λ.
Πρώτα, μόνο για 3 χρώνια πήγα σε ενα ιταλικό σχολειο, ήμουν ευτιχισμένη εκεί, μετά πήγα σε ενα σχολειο τισ καλλογριες!!! αχ, καλά να σωπαίνω, τελείωσα σε ενα σχολειο με καλογριες ισπανιδες, παλι ήμουν ευτιχισμένη. Μου άρεσε το διάβασμα απο μικρή, τα πρώτα βιβλία μου ήταν: η Ηλίαδα,
η Οδυσσεας και το Jerusalen Libertada, Torcuatto Taso, Shakeaspeare, Διάβασα πολύ απο Ελλάδα και απο
Αιγιπτ. Ειχα 20 βιβλια , apo mia colección del Tesoro de la Juventud, kai 12 tomos del Diccionario Enciclopédico UTHEA, Unión Tipográfica Editorial Hispano Americana, eixa.....diccionarios enciclopédicos...Είχα πολλά για να διαβαζω. Διάβασα όλη την ημερά και την νύχτα, ασχολήθηκα στις κούκλες μου , που νόμισα που ήταν ζωντανές, και διάβασα.....έκανα ποδίλατο, υπασσια, αλλα
παντα διάβασα και άκουσα μουσική, ειδικα οπερες, πιανο, βιολί. Ημουν 8, 9, περίπου και μπορούσα να ακούω όλη την ημέρα η αρια Κουεστα ο Κουελα, Ριγολεττο, Βερδι. Είχα λίγοι φίλοι...δεν μας άρεσαν τα ιδια πράγματα.....Οταν τελείωσα το σχολειο, πηγα στο Πανεπιστίμιου για να σπουδάζω για Βιβλιοτηκαριος, especialidad, γιατρική. Κατόπην πήγα για να δουλεύω σε μια βιβλιοθηκη στην
Facultad de Medicina , του Πανεπιστιμιου του Σαν Μαρκος.
Συνέχισα, σπουδασα....δε μου αρέσει να μιλάω απο αυτά..... οι φίλοι μου πρέπει να με αγαπάν γι αυτό που είμαι, οχι για τα χαρτιά, για τα τίτλα! μόνο να σας πω. Εκανα μια διδακτοριχή απο..
Estructura de Curriculum, synéxisa se mia allh Facultad, ekana ena tesis gyro apo...Sentimientos y Emociones y me dediqué mucho al Systema Límbico que es el que dá tóno a las emociones, junto con el simpático y el parasimpático. Σπούδασα εδώ και στην Νοσοκομείο της Μαρσελιτασ Βιλλεγας
στο Βογοτά, Κολομβια, Psicoterapia de grupo y Psicodrama, soy "yo auxiliar", el actor terapeutico
en esta forma de 8erapia. Hmoyn sto: Universidad de los Andes, de Bogotá, Colombia,
en la Universidad de Panamá, en la Universidad Central de Caracas, en la Universidad de Río Piedras de Puerto Rico, sthn Miami State University kai sto Indiana University sto Bloomington, epishs
sto Anderson College..)) Exw ksexasei olla ta aggliká moy, mono moy égeine mia frash, xaxa...
I was in USA  in 1969 then in 1970, in order to take a little course about how programming the
cultural activities for de students and the comunnity, but, Ich habe olla vergesehen.
Εγραψα πάρα πολλα, θα παω λιγο στον Κήπο και θα γυρισω για να τελείωσω
ΝΑ ΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ !
η TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου