Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Νεα ανάρτηση

Καλημέρα Σας, Κυρίες και Κυρίοι.  Επιτέλους!! επιτέλους έμασα πώς να σβήνω!
Χθές έγραψα λάθος ένα ποίημα. Ηθελα να το σβήνω αλλα δεν ήξερα πώς. Ο δασκαλος μου, ο Δημητρης, μου είπε απο το μαιλ μου,τί πρέπει να κάνω για να σβήνω κάτι, αλλά...φοβήθηκα, είπα, ίσως θα τα σβήνω ολλα. Ξύπνησα στις 3.30 π.μ. και διάβασα και ξαναδιάβασα τα μαθηματά μου.
Πήρα θάρρος και πάτησα το "επεξεργασία"..κ.τ.λ. Κι έγεινε! μολίς αναπνέω. Να έχετε μια καλή μέρα))
Εχω 8υμηθεί εκείνα που έγραψα εδώ και μερες...1.No es de valientes seguir adelante, sino, volver a comenzar  kai 2. Ves esa nube en lo alto? pronto se la llevará el viento y el cielo se verá más azul que nunca. Προσπαθώ να το μεταφράζω: Βλέπεις εκείνο σύννεφο ψυλά?? Σε λίγο θα το φέρει ο Ανεμος και
και ο ουρανός ξεκαθαρός γαλαζωπός θα μείνει
Κάτω απο ένα γκρι ουρανό,
                                η  TaRa
η TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου