Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Σκέψεις...

Πόσο κοστίζει να βρούμε το ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗΣ!!
Απο αυτό το μπλογκ, νιώθω πού είμαι στην Ελλάδα...βλέπω ελληνικά γράμματα, γράφω και διαβάζω
ελληνικά..και αυτό μου κάνει ευτιχισμένη. Ενα ΄πολύ καλό φίλο, ο Δημητρης μου εστειλε
μαιλς με μαθήματα για να χρεισιμοποιώ αυτό το μπλογκ...τί πρέπει να κάνω για να δώ το Πίνακα Ελεγχου, πώς λιτουργεί η Νεα Ανάρτηση,  το Αποθικεύση...πατά Ταρα εκείνο μεγάλο μπλε κουμβί,  θα πας ένα βημα πίσω...όταν τελειώσεις να κλείσεις ΠΑΝΔΑ..Αποσύνδεση! κ.τ.λ.  κ.τ.λ...
Επίσης παλλιά οι φίλοι μου έλληνες μου έχουν βοη8ήσει. Μαθήματα στα ισπανικά??  μαθήματα στα ελληνικά?? Εδώ δεν ξερούν οι τεχνικοί ελληνικά, Με απάνδησαν,
δεν μπορούμε,κι εσείς μας έχετε πει οτι εκεινεσ λέξεις δε είναι στο λεξικό σας, π.χ. Προβολή  Ιστολογίου...μόνο ένα π.χ. Διαβάζω μόνη μου, εξασκιζώ μόνη μου, κάνω λάθος...ο Δημητρης με βοηθά με τα μαθιματά μέσα μαιλσ..αλλα, ντρέπομαι, ακόμα δεν έμασα όλα (( Μια φορά
/δεν ξέρω πού, είδα ένα μέρο για να στείλω ενα μαιλ, το προσπάθησα και το έκανα σωστά, αλορα δεν ξέρω που ήτανε εκείνο μαιλ..ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΤΕΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΟΎΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ  για την Ι8ακη, και όλο στην ζωή είναι το ίδιο, εαν θέλουμε να βρούμε κάτι που θα μας κάνει ευτιχισμένοι, πρέπει να παλεύουμε  με όλη την δυναμή μας. Η διεύθηνση εδώ  ειναι παντοτελλαδα, μου αρέσει πολύ αλλα μπορουμε να πούμε..παντοτεφοινικα η παντοτεελπιδα)) Εις το επανειδειν.  η TaRa
Πολλές φορές νιώθω ανοικανότητα αλλα....θυμάμαι οτι από τις στάχτες μου, μπορώ να ξανα αναγεννιεμαι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου