Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Ποίημα

ΖΩΝΤΑΝΆ  ΑΓΑΛΜΑΤΑ
ΕΛΛΑΔΑ ΚΛΑΕΙ
δολοφονά χέρια,
χέρια χωρίς ψυχή,
σπάζουν την ιστορία της
και το πολιτισμό της.

Είπα μια φορά...
"Αγάλματα και ειριπια αρχαϊκα
που μας μιλούν στην σιωπή
και μόνο στο όνειρο"
Ετσι είναι,
μας διηγούν αυτά
η ιστορία μας
και η πανέμορφη ιστορία της...
παράμυθια της σειρήνες,
πρίγκιπας, πανσέλινα και δελφίνια...
μας μιλάν, αλλά δεν έχουν φωνή
μας προσέχουν και...
πολλές φορές δεν έχουν χέρια.
Ακούνε στην σιωπή
οι λύπες μας και...δεν έχουν αυτιά!!

ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ !!να μην καταστρ¨εφετε
πια τα ιερα Ελλάδα μας,
η ιστορία της, το πολιτισμό της,
τα όνειρά μας...

Είμαι σίγουρη και...εαν
καρφόνουν ένα μαχαίρι
στο στηθος των αγαλματων,
μόνο θα βγεί.....ΑΙΜΑ !!

Αίμα όπως εκείνο που βγεί
από τα μάτιά μου, πολύ πολύ
μακριά, στην άλλη ακρη του κόσμου
ονειρεύοντας με το άρωμα
ενός νυχτολούλουδο.....
...................

22 Δεκεμβριου 2010
Με αγάπη για την Ελλάδα η TaRa
Καριάτηδες.....Αιγαίο............αυτά είναι σταγόνες που πέφτουν από τα μάτια μου((...........

2 σχόλια:

  1. καλησπερα καλη μου Ταρα...
    οταν τα κυματα του Αιγαιου μεγαλωνουν απο τον βορια που τα νευριαζει...φτανουν ως εσενα!
    Ο ηλιος λαμπει πανω στην Ακροπολη και μαζι με την δικη σου αγαπη γινεται πιο λαμπερος..
    Αν οι Ελληνες αγαπουσαν την Ελλαδα οπως εσυ ,ισως να ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα..
    Φιλια
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρα...μολίς τώρα μπρήκα αυτή την ανάρτηση, πατίζοντας εδώ κι εκεί)) Σε ευχαριστώ πολύ για την φιλια σου. Χόρεψα χθες με το συρτακι που μου έστειλες και πάντα ακουγω το Σιννεφιασμένη Κυριακή, μόνο στο πιανο, που επίσης μου έστειλες. Μακάρι να σε δώ συχνά. η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή