Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Κάτω από το Σεληνόφως

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΛΗΝΟΦΩΣ
έχοντας σαν μάρτυρα την Ακρόπολη,
κράτησες το χέρι μου,
κάτω από το σεληνόφως...

Κάτω από το σεληνόφως
μου είπες...σ΄ αγαπώ τόσο πολύ...
κάτω από το σεληνόφως μου έδωσες ένα φιλί
κάτω από το σεληνόφως στήριξα το κεφάλι 
και την κούραση μου, πάνω στον ώμο σου...
κάτω από το σεληνόφως είπαμε ότι
η απόσταση δεν υπάρχει
ότι πάντα θα είμαστε μαζί,
κοντά σε ένα ποτάμι, σε ένα κήπο, σε μιά θάλασσα
κοντά στις αναμνήσεις μας...
κάτω από το σεληνόφως
κάναμε όρκο...
κάτω από το σεληνόφως σε ψάχνω
σε ψάχνω στις παραλίες,
στα δάση, ανάμεσα στα αστέρια
μέσα τα δέντρα, μέσα στα όνειρα
μέσα στις σελίδες ενός βιβλίου που χαϊδεύω,
μέσα στη θάλασσα που τόσο αγαπάμε
Τώρα , κάτω από το σεληνόφως
δεν υπάρχει πιά εκείνος ο ώμος
για να στηρίζω το κεφάλι μου...
την κούραση μου....
Δεν υπάρχει πιά εκείνο το χέρι
που έπιασε με τρυφερότητα
το δικό μου χέρι
ούτε εκείνο το φιλί,
το μοναδικό φιλί της αγάπης
που μου έδωσε κάποιος
τόσο αληθινό
μια νύχτα...κάτω από το σεληνόφως......
ναι...η απόσταση υπάρχει
                                  
                               η Τάρα
Λίμα, 15 Φεβρουαρίου, 2011

2 σχόλια:

  1. Αν μπορουσαν τα μαρμαρα της Ακροπολης να ενοιωθαν ...ισως θα μπορουσαν να πουν σε ολους οσους τα φροντισαν με την αγαπη τους...ισως θα μπορουσαν να δωσουν μια χαρα ...ενα ψυχικο βραβειο ...ενα εισητηριο για να ρθει και να πατησει παλι σε τουτη τη γη καποια που ζει και αναπνεει μονο γι αυτη τη χωρα...που εμαθε να μιλαει την γλωσσα μας πιο καλα και απο εμας...που τιμα την σημαια μας πιο πολυ απο εμας...οπως ολοι αυτοι οι πεσοντες που πιστεψαν στην ελευθερια και στην πατριδα...
    Ας την εχει καλα την Ταρα ο θεος και ας βραβευτει με ενα ταξιδι στην χωρα που αγαπαει τοσο πολυ...
    Με αγαπη αδελφη μου μακρινη
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρα...τι να σου πω??δεν ξερω τι μου έγεινε τελευταία, συγκινουμαι πάρα πολύ!(κατι λα8ος βλέπω στο ρήμα συγκιν.ουμαι?)αλλά εσύ με καταλαβαίνεις. Διάβασα η ανάρσητη σου και αμέσως έπεσαν τα δάκρυα μου, ποτήσουν το πλικτρολογιο μου και απο εκεί βγαζουν λογια για την Ελλαδα και απο τους φίλους μου...Μαθαίνω απο ιντερνετ Δημητρα, σιγά σιγά, ειδες?? τώρα λέγω ΑΝΑΡΤΗΣΗ όχι μήνημα)) Και ο Θεός σε ευλογά
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή