Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Για ένα παλιό φίλο, ο Τόλης...

Πήρες αμέσως η πρόσκλιση μου Τ'ολη, σε ευχαριστώ πάρα πόλύ, και σε ευχαριστώ τα λογια
σου. .Θα ήθελα να σχεδιάζω
μια ωραία ομάδα για να βλέπουμε ένα τρόπο για να βοηθάμε στην αγαπημένη Ελλάς μας!
Που τόσο υποφέρει. Πρέπει να θυμόμαστε στο κόσμο τί σημαίνει Ελλάδα!όλη η αξεία της, όλλα που έχει μά8ει στο κοσμο. Πρέπει να την γυρίσαμε πίσω το σεβασμός που αξίζει, αλλά, υπαρχει Ελπιδα!!
Ελλάδα ποτέ δε  θα πεθάνει, είναι σαν το Πτινό Φοινικά! Πάντα πέθανε στην φωλλιά του και...από της στάχτες του, ΠΑΝΤΑ ξαναγεννιέται! Η μυθολογία μας, είναι ιστορία οχι γραμμένη και μπορούμε να την χρεισιμοποιούμε κάθε στιγμή της ζωής μας! Φιλια, η ΤaRa

3 σχόλια:

  1. Θα προσπαθήσω να σου βρώ αυτό που σου είχα πεί (ελληνικά μπλογκ για να διαβασεις)...stop.
    Θα το κάνω όταν μπορέσω...stop
    Να'σαι καλά και φιλιά...stop
    BOSS...stop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτελους μπρήκα μια ανάρτηση από σένα, Μεγαλο Βοςς Ταυροκαθησμένο, εδώ Λουλουδι Φεγγαριού!Στοπ
    Σε ευχατιστώ.Στοπ
    Σε περιμένω για φαγητό! έχουμε "ξανθός στην κάτσαρολα!! Στοπ (το Λουλουσι Φεγγαριού)
    η Tara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτω τι Υποβολή σχολίου λεει ΤαΡα (Γοογλε)εγώ δεν το έγραψα...ποιος μου έχει ξανα παντρεφτεί
    με τον Κύριο Γοογλε?...μου έκανε να θυμηθώ στην Ιλιαδα, άκουσα οτι η αδερφή μου η Κασσανδρα μπαίνει εδώ και σας διαβάσει την μοίρα. Αλήθεια είναι?
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή