Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Συζήτησεις

Καλησπέρα Σας. Στο πρωί σας μίλαγα για μένα, αλλα ξεχάστηκα κατι...μου αρέσουν πάρα πολύ
αυτοί οι τενόροι: o Carlo Butti, o Beniammino Gigli, o Tito Schipa kai o Carousso.Kai san sopránes
Maria Callas kai Montserrat Caballé. Υπάρχουν ακόμα πιο πολύ καλοί αλλα, δεν θέλω να σας κουράζω. Ταινίες που πιο πολύ μου άρεσαν είναι: Les enfants du paradise (doulevei o mimo Marcel Marceau, thn ekanaν stis 1.919), Moumatsou, el hombre del carrito (doulevei o Toshiro Mifune, tainia japonesa) kai Muerte en Venecia (Lucchino Visconti) h zwh tou Mahler. Ούτε δεν σας είπα ότι
ήμουν παλαιοπόλης πολλά χρώνια . Οι αγαπημένες πορσελάνες  μου, ήτανε η Σέβρες, Ολδ Βιενα,
και η Μαισσεν.  Χρισταλο: Σαιντ Λουις και Βοηεμια, εκτος αυτά μου άρεσε το Πελτρε και το
Christofle. Τάπητας τοίχου: Αυβουσον. Πινακες: πρωτήμησα εκείνες που ήταν στο Βενεζιδ, εκείνο βιβλίο που μας πει απο το Ζωγραφός και ολο το Καταλογο και το πρισε. Αγόρασα και πούλησα.
Δούλεψα με διλλερς απο το εξωτερικό. Οι βισκουιτ επισης μου άρεσαν πολύ:) γενηκά έδιχναν αγγελουδάκια:) Προσπάθησα να αγοράσω (μετά τα πούλησα) έργα που είχαν υπογραφή.
Ολο το σπίτι μου ήταν γεμάτο αντικες:).....τα πούλησα και αγόρασα άλλα ακόμα. Επιπλα: πρώτήμησα το Παλισαντρο. Μου άρεσαν έπιπλα απο Αγγλια, Φρανσε, Ηολλανδα....πολλά είχα......
Το Αρτ Νουβεαυ ήταν το αγαπημένο μου! 1.890/ 1.910  Οι καλητεχνές όλλα τα έκαναν με το χέρια τους και μόνο ένα! κάθε ένα, δεν ύπιρξαν δύο που είχαν το ιδιο πρότυπο. Η ηθοποιός Sahra Bernhard eixe to poio omorfo collection των κοσμήματων Art Nouveau. Κατόπιν στο 1.920 είχε σειρά το
Αρτ Δεκό που δε μου αρέσει πολύ.....δεν δούλεψαν  πια οι καλλιτεχνοί με τα χέρια τους, αλλά
άρχιζαν να κάνουν αυτή την δουλεία με μηχανές. Κριμα...
Ακόμα είναι Κυριακή εδώ, η ώρα είναι 8.15 μ.μ. Σας έχω μιλήσει πολύ. Μου είπαν οτι υπάρχει κόσμο που διαβάζει εκείνο που γράφω, αλλα δε μου αρέσει να ομιλήσω μόνη μου. Εσείς  μπορείτε να
γράφετε η εντύποση σας.
Καλή σας Νύχτα και μια καλή εβδομάδα. Και ο Θεός σας ευλογά.
ΝΑΥΤΗ ΚΑΛΕ ΝΑΥΤΗ, ΖΕΙ Ο ΒΑΣΣΙΛΕΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ! ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΣΙΛΕΒΕΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΕΒΕΙ!!!
΅Εις το επανιδειν.
Από την άλλη άκρη της γής,
η TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου