Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΜΙΑ ΚΑΡΔΕΡΙΝΑ



Ήμουν στο δωμάτιό μου,
σκεφτόμουνα, ονειρευὀμουνα....
και ξαφνικά, άκουσα οτι
στον κήπο, που δεν είναι κοντά,
τιτίβισε μια καρδερίνα...
Φαίνεται ότι οι φίλοι μου
με έχουν ξεχάσει…

Τα κόκκαλα μου είναι σαν πάγος
με πονάει το αίμα
που βγαίνει από την ψυχή μου.
Μου λείπει η επικοινωνία με την Ελλάδα
Την Ελλάδα των παραμυθιών μου!

Είναι νύχτα, ούτε ένα αστέρι δεν βλέπω,
ούτε το ουράνιο τόξο χαρίζει
αυτός ο χλωμός ουρανός!!!

Σ᾿ αυτή την πόλη
όπου τόσο έχω κλάψει...
όλοι οι δρόμοι που περπάτησα από μικρή
είναι γεμάτοι με ελληνικό κλάμα,
κυανόλευκα και μαύρα δάκρυα,
όπως τα μάτια της Ελλάδας
που τόσο έχει υποφέρει και…
Ακόμα είναι και ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΑ!

Αυτά: .............
δεν είναι σημεία στίξεως,
όχι...
είναι σταγόνες που τρέχουν
από τα μαύρα μάτια μου
Μαύρα σαν ένα λυπημένο μεσημέρι...
Πόσο μου λείπεις Ελλάδα!!!

Μένω σε μια πόλη λανθασμένη,
μιλάω τη γλώσσα σ᾿ αυτή τη χώρα,
επίσης γλώσσα λανθασμένη,
έχω άλλες σκέψεις...
λανθαμένες επίσης…
παντού βλέπω την Ελλάδα,
την πανέμορφη λίμνη της Βασιλίτσας,
το Αιγαίο, την Κρήτη, την Πάτρα,
το Καστελόριζο, την Αμοργό…
Όλη! Όλη η Ελλάδα είναι πανέμορφη!!!
Ισως... θα πεθάνω σ᾿ αυτό εδώ το μέρος και…
θα έχω έναν τάφο επίσης λανθασμένο:(((

Λίμα, 29 Οκτωβρίου, 2011
Από την άλλη άκρη της γής…

7 σχόλια:

  1. Πολὺ ὡραῖο ποίημα!
    Ὅμως, Τάρα, δὲν βρίσκεσαι μακριὰ ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα. Ἡ Ἑλλάδα δὲν εἶναι μόνο γεωγραφικὸς χῶρος. Ἡ Ἑλλάδα κυρίως εἶναι τρόπος καὶ πνεῦμα. Ἡ Ἑλλάδα εἶναι μέσα μας!
    Μπορεῖ νὰ βρίσκεται κανεὶς μέσα στὸν περιορισμένο γεωγραφικὸ χῶρο τῆς Ἑλλάδας καὶ ὅμως νὰ εἶναι τελείως ξένος πρὸς αὐτήν... Ὅπως ἐπίσης μπορεῖ νὰ ζεῖ χιλιάδες μίλια μακριὰ ἀπὸ τὸν γεωγραφικό της αὐτὸ χῶρο καὶ ὅμως νὰ εἶναι οὐσιαστικὰ μέσα της καὶ αὐτὴ μέσα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Sta, σ'ευχαριστώ για τα λόγια σου:)
    Ναι... πολλές φορές η απόσταση δεν υπάρχει... πολλές φορές έχουμε κάποιον, κάποια, δίπλα μας και πάντα τον νιώθουμε μακρυά. Άλλες φορές έχουμε κάποιον στην άλλη άκρη του κόσμου και τον νιώθουμε κοντά. Επίσης γνωρίζουμε έναν άνθρωπο μια ζωή ολόκληρη και ποτέ δεν φτάνουμε στο πνεύμα του και... πολλές φορές συμβαίνει να γνωρίζουμε μόνο ένα τέταρτο κάποιον και μας φαίνεται ότι τον γνωρίζουμε μια ζωή...
    Συγγνώμη για τα λάθη μου:) εσύ γράφεις πολύ ωραία:)
    Θυμάμαι κάτι!!! Εδώ και χρόνια με πήρε τηλέφωνο στη Λίμα ένας φίλος και μου είπε: Τάρα, η Ελλάδα δεν είναι σε ένα χάρτη, όχι, είναι μέσα στις καρδιές μας! Και ο Θεός να σε ευλογεί Sta:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tara ο κάθε άνθρωπος έχει την δικη του ιστορία.Αλλα δεν καταλαβαίνω γιατί τα άτομα που έχουν την καρδια τους γεμάτη καλοσύνη υποφέρουν τόσο πολύ εξαιτίας των άλλων.Δεν γνωρίζω εάν είναι αλήθεια αυτό που λένε “ότι εμείς φτιάχνουμε την μοίρα μας”.Ίσως είναι η μοίρα που μας διαλέγει όταν γεννιόμαστε.Δεν πειράζει όπως και νά είναι ,”ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς”.Δεν είναι το καλύτερο να σκεπτόμαστε την εκδίκηση η’ να γεμίζουμε την καρδια μας με μισος για αυτούς που μας πλήγωσαν.Αλλα όμως δεν πρόκειται να αφήσουμε κανένα να μας στερήσει την αγάπη για την ζωή το δικαίωμα να ονειρευόμαστε να γράφουμε ποιήματα να γελάμε.Η ζωή μας ίσως δεν πήρε τον εύκολο δρόμο.Όμως πολλές φορες ο εύκολος δρόμος είναι αυτός που αξίζει λιγότερο να περπατήσεις.Εμείς προχωράμε κόντρα στον άνεμο και έχουμε την δύναμη να επιζήσουμε και να νικήσουμε. Όχι γεμίζοντας τις τσέπες μας με χρήμα, κάτι πολύ πιο σπουδαίο. Mαθαίνουμε να αγαπάμε τους άλλους με τα λάθη τους και να βοηθάμε τους αυτούς που είναι πιο αδύναμοι από μας στην ψυχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἡ Ἑλλάδα εἶναι εὐλογημένος τόπος...
    Ἀλλὰ καὶ κάθε τόπος καὶ λαὸς εἶναι ἐπίσης εὐλογημένοι...
    Καὶ μπορεῖς, ἂν τὸ πιστέψεις, νὰ κάνεις καὶ τὴ Λίμα καὶ τὸ Περοῦ Ἑλλάδα.
    Διότι αὐτὸ ποὺ εἶναι ἡ Ἑλλάδα ἀνήκει σὲ ὅλο τὸν κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδύσσεια:)χαίρομαι που σε βλέπω πάλι:) διάβασα
    τα λόγια σου, ναι, αυτό που είναι Ελλάδα, άνήκει σε όλο τον κόσμο! Αλλά..πόσα χρώνια π.Χ. υπάρχει εκείνο θαυμάσιο ελληνικό πολιτισμό;; Εκεί δημιούργησε τη πιο σημανδική κουλτούρα. Οδύσσεια, Ελλάδα μόνο υπάρχει μια...με πόνος, με προβλήματα, αλλά δεν υπάρχει μια άλλη χώρα τόσο κυανόλευκη, τόση πανέμορφη και με τόση γνώση.Κι εγώ ήθελα, μια μέρα, να πεθαινω εκεί. Χαιρετισμούς,
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οδύσσεια, δεν σου είπα κάτι: καλώς ήλθες! χαίρομαι που είσαι τώρα μελος:))...κάτω λέει...TaRa (Google) ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλοι μου απο το GOOGLE,σας ευχαριστώ γιατί πάντα μου έχετε βοηθήσει!Παλλιά είχα πρόβλημα για να στέλνω σχόλια, δε μπορούσα και σας ζήτησα βοήθεια. Τότε υπόγραψα σαν TaRa (GOOGLE)
    και όλα πήγε καλά. Τώρα ήθελα να στέλνω ένα σχόλιο,δε μπορούσα:( και μόνος του, το υπολογιστή `εγραψε πάλι ΤaRa(Google)πάτησα εκεί
    και το σχόλιο μου πήγε αμέσως. Σαν ευχαριστώ! Καλή Τύχη!
    η TaRa(Google)

    ΑπάντησηΔιαγραφή