Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΓΙΑΤΙ;


5 σχόλια:

  1. Αγαπημενη μου αδελφη.τι ομορφη που φαινεται αυτη η μικρουλα λεξουλα ''γιατι??''...μοιαζει σαν ενα χτυπημα ποδιου στο πατωμα οταν χορευεις φλαμενκο.Ισως ναναι και το φτερουγισμα ενος γλαρου την ωρα που μιλαει για σενα στα κυματα...
    Μπορει να ειναι και το ανεμισμα απο τα κροσωτα μαντηλια των καλαμιων ,που σκυβουν να σε χαιρετισουν...
    Ετσι μου αρεσει να σε σκεφτομαι !!Χαρουμενη!!!
    Να χορευεις αγκαλια με την χαρα και το χαμογελο..
    Να μπαινω στο μπλογκ σου και να ανασαινω τις ευωδιες των γιασεμιων...
    Νασαι παντα γερη
    Η αδελφη σου
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα, στις 7.30 π.μ. περίπου, μου έστειλες ένα μαιλ και μου είπες:μπες στο μπλογκ σου.
    Σαν πάντα, σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα, άλλα..είμαι λίγο μπερδεμένη...Είδα το ουράνιο τόξο γύρο από μένα στην εικόνα, όπως το είπα στο
    ποίημα. Ενα ουράνιο τόξο στην μεσάνυχτα... Ολοι
    ξέρουν οτι δεν έμαθα να στέλνω ένα αρχείο από εδώ, μια φότο, κ.τ.λ. Αλλά, ένα καλό άγγελο με βοηθά και βάλε τα ποίηματα μου ανάμεσα της
    εικόνες. Είναι ένα καλλιτεχνή, κάνει όμορφες
    φωτογραφικές σύνθεσεις! "¨Σ"ευχαριστώ:))) επίσης σε σένα , καλό μου φιλο:) Χθές μου έμαθες πού είναι
    το ερωτιματικό στα ελληνικά στο πλικτρολόγιο.Δεν το είχα βρεί! Τώρα μπορώ να
    γράφω σωστά: ΓΙΑΤΙ;;;; όχι: γιατί? όπως έκανα τόσα χρώνια μέχρι χθές. Καλή εβδομάδα για όλους σας. Και ο Θεός σας ευλογά!!!
    η TaRa
    ;;;;Δεν θυμάμαι τη ημερωμινία!! αλλά ειναι γύρο απο 21 Οκτωβρίου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Τάρα !

    Είχα πολύ καιρό να περάσω από εδώ..

    Χαίρομαι που ξεπερνάς τα προβλήματα με αισιοδοξία
    και όλα εύχομαι να είναι καλύτερα για σένα,
    τώρα, που διαβάζεις αυτό το μήνυμα.

    Μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές που έκανες στο μπλογκ σου,
    που όμως παραμένει πάντα Θαλασσινό, Γαλάζιο, με αγάπη για την Ελλάδα και καθετί.

    Να είσαι καλά..
    Δεν σε ξεχνώ και ας μην γράφω συχνά !
    Πολλούς χαιρετισμούς σου στέλνω..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοτσλευκάδα, φίλη μου!
    Είχαμε τηλεπάθεια!!! από χθές σε σκέφτομαι πολύ, το πρωί είπα: σήμερα
    να αφήσω χαιρετισμούς για την Φοτσλευκάδα... μου έλειψε η παρουσία σου...
    Πολύ όμορφο το βίντεο που μου έστειλες. Δεν έκανα εγώ τις αλλαγές:) δεν ξέρω...
    πολύ από ίντερνετ, το ξέρεις. Το έκανε ένας πολύ καλός φίλος με στοργή και υπομονή
    Πολλά φιλιά στο ουρανό της Ελλάδας... πάντα είναι μεσ᾿ στην καρδιά μου...
    Για σένα που σου αρέσουν πάρα πολύ ο Παύλο Νερούδα και ο Φεντερίκο Γκαρσία Λόρκα,
    πάρε ένα στίχο που έγραψε ο Λόρκα για την Παναγία. Όπως ξέρεις Ισπανικά .....
    Dios te salve Anunciación,
    morena de maravilla!
    tendrás un niño más bello
    que los tallos de la brisa!
    Εάν μπορείς, μετάφρασε το, σε παρακαλώ για να το καταλαβαίνουν οι αλλοι
    Με αγάπη,
    η ΤaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δήμητρα, αδελφή μου...
    Σκότο μήνιος..σκότο ¨Ηλιος...:(((((
    η Τάρα
    30 Οκτωβρίου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή