Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Ποίημα: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ....

θα ήθελα να έχω πιό πολύ καιρό
     για να ακούω περισσότερη μουσική
θα ήθελα να έχω πιό πολύ καιρό
     για να διαβάσω ξανά τα βιβλία μου
.....για να μελετήσω πιό πολύ
......για να μπορέσω να δώ τους φίλους μου ξανά
.....για να μπορέσω να δώ τα παιδιά να παίζουν στα πάρκα ξανά
.....για να δώ το ηλιοβασίλεμα
.....για να δώ την πανσέλινο
     καθισμένη σε μια παραλία
.....για να ακούσω τον ήχο των κυμάτων
     περπατώντας κάτω από τη βροχή
Θα ήθελα να έχω πιο πολύ καιρό
     για να μπορέσω να δώ για μια φορά ακόμα,
     την Ελλάδα που αγαπώ.....
Θα ήθελα να ακούω, μια άλλη φορά ακόμα
     η βαθιά και γλυκειά φωνή σου...
     βαθιά και γλυκειά σαν το βλέμμα σου....
Λιμα, ..................................
η TaRa
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου