Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Η ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΟΥ... ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ...



Είναι απόγευμα εδώ,
Νύχτα στην Ελλάδα
Υπάρχει ένα αδύνατος ήλιος, άχρωμος...
που δεν ζεσταίνει αλλά, τουλάχιστον
με φωτίζει για να γράφω αυτό το γράμμα.
Κοιτάζω τον ουρανό και κάνω μια προσευχή
για να σταματήσει το κλάμα της μακρινής
χώρας της καρδιάς μου και
το κλάμα των φίλων μου...
Οι λύπες μου μπλέκονται με τη λύπη τους...
μια λύπη έντονη που τώρα αρχίζει στο απόγευμα εδώ
και φτάνει τη νύχτα εκεί...

Κοίταξα αυτόν τον κήπο
που είναι μάρτυρας του πόνου μου
τη μέρα, κάθε μέρα,
από την αρχή, πρωί-πρωί
ως τη νύχτα αργά-αργά.
Θέλω να αφήσω αυτό το γράμμα
ίσως θα φύγει ο ήλιος σε μια μακρινή
και κυανόλευκη χώρα
και θα ήθελα να το φέρει ως εκεί,
εκεί που περιπλανιέται για πάντα
το πνεύμα μου...

ΠΡΟΣ κάποιο μέρος της Ελλάδας:

Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά η θάλασσα τα κύματα
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά το φεγγάρι τ᾿ αστέρια
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά ο αφρός τη δαντέλα, που τόσο μοιάζουν...
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά η άνοιξη τα λουλούδια
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά η βροχή μια σταγόνα δροσιάς
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά το δάσος το χορτάρι
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά η ηρεμία τις λίμνες...
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά μια σειρήνα τους βράχους
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά το δέντρο τα κλαδιά του
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά το χαρτί το μολύβι
Σ᾿ αγαπώ όπως αγαπά η καρδιά το πνεύμα μου...
                   **************
 30 Οκτωβρίου 2011
Είναι αργά... σε κάποιο μέρος του σύμπαντος...
η Τάρα

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Τάρα :)

    Σε ευχαριστώ πολύ για τους στίχους που έγραψες!
    Δεν γνωρίζω καλά Ισπανικά..
    Εσύ γνωρίζεις πολύ περισσότερο τα Ελληνικά,
    από ότι εγώ τα Ισπανικά ! :)

    "Dios te salve Anunciación,
    morena de maravilla!
    tendrás un niño más bello
    que los tallos de la brisa!"

    Πιστεύω πως ο ποιητής γράφει :

    "Χαίρε Παναγία του Ευαγγελισμού,
    υπέροχη μελαχροινή,
    θα έχεις το πιο όμορφο Παιδί,
    από το οποίο θα πηγάζει το Πνεύμα. (;)"

    Σε χαιρετώ από την άλλη άκρη της Γης μας !
    Να είσαι καλά..
    Να προσέχεις τον εαυτό σου..:-)
    Και να χαμογελάς :-))

    Υ.Γ. Υπέροχοι οι στίχοι σου, όπως πάντα εκφράζουν την ευαίσθητη Ψυχή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα,αγαπημενη μου αδελφη..εδω ειναι βραδυ ..λιγα λεπτα πριν τα μεσανυχτα..σκεφτηκα να σου αφησω δυο αραδες για να σου πω πως παλι μεγαλουργησες μεσα απο την ποιηση σου..μεσα απο τα αρωματα της ψυχης σου ,που αναβλυζουν βασιλικο και γιασεμια...
    Που μας δινεις αγαπη και πιστη ..
    Ειναι πολυ σημαντικο να σηκωσουμε τα ματια στον Θεο και να ζητησουμε δυναμη.Να μας βοηθησει να νικησουμε τα κυματα και τις φουρτουνες της ζωης.
    Σε ευχαριστουμε αδελφη μου
    και να βρουμε εναν τροπο να σε φερουμε κοντα μας..
    να αγκαλιαστουμε και να δουμε την Ελλαδα μεσα απο τα δικα σου ματια,μεσα απο την δικη σου ψυχη.
    Μια ψυχη χωρις καγκελα και χωρις ρατσισμο και φοβιες..
    Σε φιλω και στα δυο μαγουλα αδελφη μου
    και σε σκεφτομαι σαν εισαι διπλα μου
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα....αδερφή μου, πέρασαν τα χρώνια και κάθε μέρα σε νιώθω πιο κοντά...Πάντα σε μίλαγα με την καρδιά μου ανοιχτή, εσύ έκανες το ίδιο και μου είπες οτι έπρεπε να γράφω `ολο εκείνο που νιώθω...έτσι το `εκανα άλλα...τι έκανες εσύ;;μου έβαλες μέσα ένα ελληνικό μπλογκ!!
    Εσύ φταίς!!! εαν εκφράζομαι με τόσα λάθη. Η καρδιά και το πνεύμα μου, δεν είναι τέλιοι,
    `εχουν και ελαττωματα:))σου φαίνεται γνωστή η φράση, ναι;;;:))Σ'ευχαριστώ για όλα τα `ομορφα λόγια σου:) μακάρι μια φορά θα αγκαλιαζουμε μαζί. Καλό βράδυ Δήμητρα!
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοτσλευκαδα, καλησπέρα:)δεν ξέρεις τόσο χαίρομαι γιατί είσαι πάλι εδώ..στην γειτωνιά μας,`οπως΄είπε η Δήμητρα. Να σου πώ από εκείνοι στοίχοι του Λορκα....σιγά_σιγά..
    αγγελιοφόρος.....mensajero.Ενοεί, εκείνο άγγελο που την `εδωσε τα νεα στην Παναγιά
    βλαστός.....tallo..ekeíno poy sthrízoyn ta fýta.
    αύρα...Brisa....κλείνε τα μάτια σου και να φανταστείς ένα παιδί πιό όμορφο από οι βλαστοί
    της αύρας.............Ανοιξε τώρα τα μάτια σου:)
    Το είδες;; το `εχεις φανταστεί;; Είναι κοντά σου Φοτσλευκαδα...καλή μου φίλη. Και ο Θεός σε ευλογά!
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή