Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ...


Ενας χαιρετισμός για κάποιον που αξίζει
σεβασμό στη μνήμη μας.
Με ταπεινότητα ήθελα να πω για τον Μέγα Αλέξανδρο και
δε μπορώ να βρω τα ακριβή λόγια για να εκφράσω την αξία που είχε
η παρουσία του στον κόσμο.
Διάβασα από μικρή για αυτόν , αλλά δεν υπήρχε εδώ ένα ελληνικό σχολείο.
Εσείς ξέρετε για τον Μέγα Αλέξανδρο περισσότερα...
αλλά η αγάπη και ο θαυμασμός μου είναι ο ίδιος που νιώθετε εσείς!
.......................
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ


Μιλούσα τη νύχτα με αγριολούλουδα της Μακεδονίας...
Μου είπαν ότι μοσχοβολούν τόσο πολύ
γιατί από τον Όλυμπο τα διάλεξαν
για να χαρίζουν το άρωμά τους τις νύχτες εκεί,
Μου είπαν για τη Χαλκιδική και τα τρία της πόδια
Για τη ζεστή και όμορφη Θεσσαλονίκη
Για τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Βουκεφάλα,
πώς μαζί οι δύο πέταξαν
φέροντας πάνω από τον ουρανό της Ελλάδας και του κόσμου την κουλτούρα της.
Ο Μέγας Αλέξανδρος, αγάπησε την ανθρωπότητα και τις αξίες.


Μου είπαν, τα αγριολούλουδα
για το αστέρι της Βεργίνας,
μου μίλησαν για το αρχαίο θέατρο του Φιλίππου,
εκεί, που δειλά χέρια τον σκοτώσαν.
Μου είπαν, τα αγριολούλουδα ότι
τη νύχτα συνομιλούν, άρωμα και άρωμα
με τα ζωντανά αγάλματα του θεάτρου
που επίσης μοσχοβολούν.
Μου είπαν για την καταπληκτική θέση
που κατέκτησε η Ελλάδα στην εποχή του!
Μεγάλωσαν περισσότερο οι τέχνες
η γλυπτική, η ζωγραφική, η λογοτεχνία
η φιλοσοφία...
Είπαν για το μεγάλο ταξίδι του Αλέξανδρου
στην Ινδία και σε άλλες μακρινές χώρες,
μεταφέροντας τον πιο σημαντικό πολιτισμό
μια αλησμόνητη εποχή...

Συνέχισα να μιλώ με τα αγριολούλουδα
και άκουσα ότι ο Αλέξανδρος
ξεκίνησε από τη Μακεδονία για να κατακτήσει την Ασία,
πέρασε τον Ελλήσποντο κι έφτασε στην Τροία,
εκεί πρόσφερε θυσία στον τάφο του Αχιλλέα.
Έμαθα από τα αγριολούλουδα ότι
σε όλες της μάχες που έγιναν, 
νίκησε,
και όταν έφτασαν στη Βαβυλώνα
που ήθελε να την κάνει πρωτεύουσα του κράτους του,
ο Αλέξανδρος αρρώστησε
και πέθανε το 323 π.Χ.


Σταματήσαμε λίγο...
τα αγριολούλουδα κι εγώ
και κοιτάζαμε βαθιά τον ουρανό
τόσο... που μας άκουσε η σιωπή
και μια πανσέληνος μας χαμογέλασε...


Συνεχίσαμε την συζήτηση μας...
είπαν τα αγριολούλουδα,
πολλές από τις πόλεις που ίδρυσε ο Μέγας Αλέξανδρος
στο απέραντο κράτος του ονομάστηκαν Αλεξάνδρεια.
Ο ελληνικός πολιτισμός διαδόθηκε σε μεγάλο μέρος του κόσμου
κι όλοι μιλούσαν την ελληνική γλώσσα.
Στην Αίγυπτο υπάρχει η έρημος Σίβα με ένα μαντείο πολύ γνωστό
αφιερωμένο στον Δία, τον Άμωνα Δία!
το επισκέφτηκε ο Αλέξανδρος!
Ξαφνικά... ακούσαμε από μακρυά
τα κύματα και μια φωνή από εκεί τραγούδησε για όλους μας:
Ναύτη καλέ ναύτη! Ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος; 
Ζει και βασιλεύει και το. κόσμο κυριεύει!!!
ήταν η Γοργόνα... η αδελφή του Μέγα Αλέξανδρου.
* * * * *
23 Νοεμβρίου 2011
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος...
η Τάρα

7 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Τάρα για το άρθρο αφιέρωμα στον Ελληνα Βασιλιά των Μακεδόνων.

    http://www.sotos206.gr/makedonia.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ συγκινητική η αγάπη σου για τον ελληνικό πολιτισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sotos206: πήρα το σχόλιο σου. Μη με ευχαριστείς, εγώ πρέπει να σας ευχαριστήσω γιατί μου έδωσαν αυτό το κομματάκι της Ελλάδας για να γράφω. Στον Μέγα Αλέξανδρο αξίζει πολύ μεγάλος σεβασμός και θαυμασμός! Το ίδιο και στη θαρραλέα Μακεδονία!
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία: Μου λες ότι είναι πολύ συγκινητική η αγάπη μου για τον ελληνικό πολιτισμό... Ίσως ακόμα δεν κατάλαβες οτι το πνεύμα και οι φλέβες μου γεννήθηκαν στην Ελλάδα... και μέσα σε κείνες τρέχει η αρχαία Ελλάδα... Με ένα χαμόγελο
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιο πρόβλημα παρουσιάζεται και ο αγαπητός μου φίλος Sakis Mousageas δεν μπορεί να δημοσιεύσει τα σχόλιά του. Μου τα έστειλε και τα τοποθετώ εγώ:

    "Όταν κλεινεις τα ματια Tara με καράβι το ποίημα σου ταξιδεύεις στη Γη της Μακεδονίας εκεί τα Λουλούδια σου λένε, Eυχαριστούμε Tara!Γιατί εσύ ξέρεις την αλήθεια ότι o Αλέξανδρος ζει!!! L ---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σάκη: Χαμογέλασα... Όλα μπορούν να γίνουν, εαν έχουμε καλή διάθεση και όρεξη για να παλεύουμε:) Εσύ δε μπορείς να αφήνεις σχόλια, αλλά ένας καλός άγγελος μας έχει βοηθήσει.
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν κλεινεις τα ματια Tara με καράβι το ποίημα σου ταξιδεύεις στη Γη της Μακεδονίας εκεί τα Λουλούδια σου λένε, Eυχαριστούμε Tara!Γιατί εσύ ξέρεις την αλήθεια ότι o Αλέξανδρος ζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή