Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΑΙΓΑΙΟ




Ξύπνησα,
ήταν μεσάνυχτα...
κοίταξα έξω απ᾿  το παράθυρο το φεγγάρι...
ήταν ένα μικρό, λυπημένο φεγγάρι.
Το κοίταξα... έκλεισα τα μάτια
και ''είδα'' πως μεγάλωσε και λάμπει σ᾿ έναν ουρανό πολύ γαλανό.
Άκουσα ένα κελάρυσμα, ήταν τα αστέρια που έραβαν ένα φόρεμα για τη Σελήνη.
Για το γάμο της με τον πρίγκηπα Αιγαίο...
Ήταν μια πανέμορφη δαντέλα,
που την έπλεξαν με τα κύματα του πέλαγου και
με τα άσπρα του αφρισμένα μαργαριτάρια.
Κοχύλια στόλιζαν τα μαλλιά της...
Ο Αίολος πήρε στα μπράτσα του το Φεγγάρι και το ᾿φερε στην άμμο...
άρχισαν να τραγουδούν οι καρδερίνες και τα νυχτοπούλια
τα δελφίνια με τα μπουζούκια τους,
οι φάλαινες με τις κιθάρες..
Ένα κύμα χάϊδεψε τα πόδια της Σελήνης
και την απόθεσε στον αφρό για να γίνει ο γάμος.
Από το γαλάζιο μπλέ βυθό των κυμάτων πήδησε ο Πρίγκηπας Αιγαίος,
αγκάλιασε γλυκά τη νύφη
και της είπε: ''Αυτός είναι ο όρκος...
πάντα θα είμαστε μαζί, κανείς δεν μπορεί να ξεχωρίσει
το Φεγγάρι από μια Θάλασσα ερωτευμένη...''
Από τώρα για όλες τις νύχτες θα είναι η Σελήνη με τη Θάλασσα μαζί...
Δεν θέλω να ανοίξω τα μάτια μου.
Φοβάμαι ότι ήταν ένα όνειρο
που δεν θα το δω ξανά από κοντά
έναν ουρανό τόσο γαλάζιο σαν τον ουρανό της Ελλάδας,
ένα Φεγγάρι τόσο λαμπερό και μια θάλασσα τόσο ερωτευμένη...

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011
Η Τάρα

3 σχόλια:

  1. Υπέροχο! ονειρικό... δυστυχώς, έχουμε πάψει πια να ονειρευόμαστε στην Ελλάδα... σ΄ευχαριστώ που μου θύμισες τα παιδικά μου Καλοκαίρια, τότε που αγνάντευα τον ουρανό και την θάλασσα λουσμένη στο φως της σελήνης...και προσπαθούσα να εξηγήσω τα ανεξήγητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία, σε απάνδησα αμέσως αλλά δεν εμφανίζεται το σχόλιο μου. Κάποιο πρόβλημα υπάρχει, ούτε η Δήμητρα μπορεί να μου γράφει..δεν εμφανίζονται
    τα λόγια της. Μου έστειλε ένα μαιλ κι έκανε αντίγραφο απο το σχολιο της...Ηταν πολύ όμορφα λόγια, μου είπε οτι ο Θεός δεν ζητάει το τέλειο, ζητάει αλήθεια και καρδιά και ψυχή, και
    δεν πειράζει εαν κάνω λίγα λάθη, και πρέπει να συνεχίζω...Μακάρι θα δημοσιεύσουν πάλι τα δικά
    μου. Με αγάπη,
    η Τάρα
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tara Όταν το Αυγουστιάτικο φεγγάρι ρίχνει το φεγγαροφως με χάρη πάνω στα κύματα της θάλασσας,είναι πολλοί που ορκίζονται ότι το μουρμουρητό που κάνει το κύμα όταν πέφτει πάνω στα βότσαλα είναι ο όρκος της παντοτινής αγάπης που ψιθυρίζει ο Πρίγκηπας Αιγαίος,

    ΑπάντησηΔιαγραφή