Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Μιλούσα με τη σιωπή



Σε λίγο θα φύγει το απόγευμα,
ακόμα λαλούν τα πουλιά...
Είμαι στον κήπο και μιλάω
με τη σιωπή... στη σιωπή.
Της είπα: Πρόσφατα έχω δεί
τα μάτια ενός ανθρώπου, περίπου 62 ετών.
Έχει τόση χαρά,
γλυκύτητα και αγνότητα στο βλέμμα του...
μου φάνηκε σαν παιδί.
Με ρώτησε η σιωπή:
πόσο νομίζεις είναι εκείνο το φτωχό παιδί
που σου ζήτησε έλεος χθες στο δρόμο;
Απάντησα: μήπως εκατό;
είχε πολύ παλαιότητα και λύπη στο βλέμμα του...
Θυμήθηκα, επίσης,
πως γνώρισα μια γυναίκα
πού σ᾿ όλο το κόσμο έλεγε
πως είναι πολύ όμορφη,
πώς το πρόσωπό της είναι τέλειο...

Το είπα στη σιωπή...
με άκουσε... απάντησε:
είδα αδιαφορία πάγου στο βλέμμα της,
δεν έχει αληθινό χαμόγελο.
Δεν είναι όμορφη! δεν είναι τέλεια!

Έπειτα θυμήθηκα μια κυρία,
μεγάλη στην ηλικία...
της έλειπαν δόντια
και είχε ρυτίδες πολλές
στο πρόσωπό της.
Μου χαμογέλασε, και το χαμόγελο της
ταιριάζει με το χαμόγελο του βλέμματός της,
γεμάτο τρυφερότητα.
Το είπα στη σιωπή:
Αυτή, ναί! ήταν όμορφη και τέλεια!
η Σιωπή απάντησε:
Η Ομορφιά και η Ηλικία δεν είναι έξω,
αλλά, μέσα, μέσα στο Πνεύμα!
* * * * *
29 Οκτωβρίου 2011
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος...
Η Τάρα

3 σχόλια:

  1. Κάποιο πρόβλημα παρουσιάζεται και ο αγαπητός μου φίλος Sakis Mousageas δεν μπορεί να δημοσιεύσει τα σχόλιά του. Μου τα έστειλε και τα τοποθετώ εγώ:

    (Tara no he podido dejarte comentario "σχολιο" por ejemplo a tu poema "Μιλούσα με τη σιωπή" Quise dejarte el comentario)
    "Λένε ότι τα ματια είναι ο καθρέπτης της ψυχής αλλα το ποίημα σου Tara είναι ο καθρέφτης της δικης σου ψυχής.Μιας ψυχής που μπορεί να διακρίνει την πραγματική ομορφιά" Sakhs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σακη:) Όπως σου είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου, όλα γίνονται για το καλό σε αυτό το μπλογκ:). Γράφεις πολύ ωραία, σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Λένε ότι τα ματια είναι ο καθρέπτης της ψυχής αλλα το ποίημα σου Tara είναι ο καθρέφτης της δικης σου ψυχής.Μιας ψυχής που μπορεί να διακρίνει την πραγματική ομορφιά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή