Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΙΚΙΑ



Θυμάμαι σαν να ήταν χθές,
εκείνα τα βουνά που μας είδαν
να μεγαλώνουμε...
που είναι μάρτυρες
στα όνειρά μας...
θυμάμαι τότε που τρέχαμε μαζί
ψηλά στα βουνά
κι ανεβαίναμε στα δέντρα,
για να θωροῦμε από κεί,
την ομορφιά του κόσμου.
Θυμάμαι που κοιτάζαμε άφωνοι, χωρίς αναπνοή,
ένα πουλί που έδινε την τροφή του στο πουλάκι του,
βάζοντας το ράμφος του μέσα στο λαιμό του...
Θυμάμαι το αστραφτερό μεσημέρι
τότε που πασχίζαμε να κοιτάξουμε τον ήλιο και...
δεν μπορούσαμε...
τότε που βάζαμε βαρκούλες χάρτινες
σε μια ήσυχη και πανέμορφη λίμνη....
Θυμάμαι όταν τρέχαμε μαζί
πίσω από τα κατσίκια
με ένα ραβδί στα χέρια μας....
Θυμάμαι την αγροικία στην οποία
η μάνα σου με πήρε αγκαλιά
όταν κατάλαβε πως ήμουν ορφανή...
Τότε προευχόμαστε με το ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ...
Η ζωή μας έχει ξεχωρίσει
μένουμε σε δύο διαφορετικούς κόσμους,
και ακόμα να πούμε...
"Γενηθήτω το θέλημα σου,
ως εν ουρανώ και επί της γής.......
*******
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος...
η Τάρα

5 σχόλια:

  1. Αχ...αδελφη μου...
    ειναι πολυ ομορφο να μεγαλωνεις εν ψυχη και καρδια με καποιον ανθρωπο ..και ας μας χωριζουν μιλια και θαλασσες!Η καρδια δεν μετραει αποστασεις..ολα τα μικραινει..
    κι αν η πιστη ειναι βαθεια και αναβλυζει απο τα βαθη της ψυχης τοτε ολα μηδενιζονται!
    Οι ψυχες πλησιαζουν η μια την αλλη ,και Γεννηθητω..με το χερι του δικου μας Θεου κατι μονακριβο,κατι αληθινο...η ιδια η ζωη!
    Αλαθιτη,να ξερει τα βηματα και τα μονοπατια..
    Ετσι απλα...
    Να εχεις σηκωμενα τα ματια παντοτε ψηλα ...
    ολα τα ομορφα πραγματα εχουν το χρονο τους!Οπως τα λουλουδια και τα δενδρα!Ξερουν ποτε θα βλαστανουν κ θα ανθισουν!
    Να κανεις υπομονη και να πιστευεις!
    Με αγαπη η ταπεινη σου αδελφη
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Τάρα καλημέρα,

    Βλέπω ότι το ιστολόγιό σου είναι πιά πανέμορφο όσον αφορά στην εμφάνιση, αλλά και με πολύ αληθινό περιεχόμενο που βγαίνει αυθόρμητα από γνήσια ελληνική καρδιά.

    Συγχαρητήρια σε σένα αλλά και σε όσους συμβάλλουν στη μεταφορά των σκέψεών σου στο "ηλεκτρονικό χαρτί". Η επιλογή των εικόνων και η επεξεργασία τους είναι πολύ καλή και ταιριαστή σε κάθε κείμενό σου.
    Εξαιρετικό αποτέλεσμα, άξιο να αποκτήσει πολύ περισσότερους φίλους και αναγνώστες.

    Εύχομαι καλή συνέχεια!
    Με αγάπη και εκτίμηση,
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη, καλέ μου φίλε:) Χάρικα που σε είδα και
    σε άκουσα στο δικό μου τρόπο:)10 χρώνια που μας γνωρίσαμε...Επιτέλους σε βλέπω στο μπλογκ.
    Εσύ μου το δώρισες, εσύ το έφτιαξες για μένα στο Ιανουαριο φέτος. Θυμάμαι πάντα ότι μου είπες:"Μιδεν τζατ Τάρα, από εδώ και πέρα θα είσαι σε ένα μπλογκ" Σε απάνδησα οτι δεν ήξερα τι ήταν ένα μπλογκ:( Μου είπες οτι θα μου δώσεις μαθήματα...14 σελίδες έγραψες για μένα..ακόμα είμαι στα 11..Δημηούργησες για μένα, ενα μαιλ,ένα κώδικο και πολλά ακόμα. Σιγά σιγά μου έμαθες πώς να στέλνω σχόλια και αναρτησεις, πού πρέπει να πατάω, κ.τ.λ.και ειδικά μου είπες ότι δεν θα είμαι μόνη, οτι το GOOGLE θα με βοηθά. Έγραψα ένα γράμμα, έτσι το έλεγα, στον Κύριο GOOGLE!!και τον είπα: "Σας παρακαλώ, εαν δεν ξέρω πώς να γίνει η αποστολή, κάνετε το εσείς για μένα, θα υπογράφω TARA GOOGLE για να με αναγνωρίζετε" Ετσι το έκανα κι έτσι έστειλα τα μήνυματά μου, χωρίς να πατήσω τίποτα!....αναμνησεις Δημήτρη..πάντα ζωντανές...
    Λες οτι η επιλογή των εικόνων και η επεξεργασία τους είναι πολύ καλή και ταιριαστή σε κάθε κείμενο μου. Οι εικονες, οι φοτος, τις βάλλει ένα καλό μου φίλο που είναι λίγο μάγος και μανδεύει τι ενοώ..συμφωνώ μαζί σου.
    Επίσης με αγάπη και ευγνωμοσύνη
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτού το ψέμα έλθει για να κλέψει την αλήθεια πρώτου ο πόνος για πάρει τη χαρά πρώτου το χρήμα αλλάξει τους φίλους προτού ο χρόνος γίνει εχθρός σου έτρεχες αμέριμνη κυνηγώντας πεταλούδες χωρίς να ξέρεις ότι η παιδική σου ηλικία δεν θα διαρκέσει για πάντα Tara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σακη:) με άφησες πολλά σχόλια, σιγά σιγά θα σε απανδήσω. Να σου πώ...ξέρω ότι η παιδική μου ηλικία θα διαρκέσει για πάντα μέσα μου, μπερδεύμενα με τα χρώνια που έμαθα από τον πόνο και την μοναξία. Εκείνες ανάμνησεις όταν μικρή, οταν ο τσιγγάνο Σπύρο μου έλεγε απο την Ελλάδα, απο την μυθολογία της, από τα κύματα και τα βουνά...απο τις ομορφιές της, απο της αξίες της!! Μου έχουν βοηθήσει για να ζώ μέχρι τώρα. Αλλά, θα είχα πεθανει...Χαιρετισμούς
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή