Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΠΟΥ ΜΟΣΧΟΒΟΛΑ ΣΑΝ ΤΑ ΝΥΧΤΟΛΟΥΛΟΥΔΑ



Ξαπλωμένη στο κρεββάτι μου
κλείνοντας τα μάτια
είδα στα όνειρά μου
την Ακρόπολη...
Άνοιξα, σιγά-σιγά τα μάτια
κοίταξα τον ουρανό που έχω εδώ
πολύ μακρυά από την Ελλάδα..
Στήριξα το χέρι μου
έπιασα το φεγγάρι... το χάϊδεψα...

Ξύπνησα...
δεν ήταν ο ίδιος ουρανός
δεν ήταν το ίδιο φεγγάρι
δεν ήταν εκείνη η Ακρόπολη,
που το φεγγάρι τη φωτίζει περήφανο
δεν ήταν ένα φεγγάρι που μοσχοβολά
σαν τα νυχτολούλουδα
σαν εκείνο, που θυμάμαι
το φεγγάρι καθρέφτης στο Αιγαίο...
Όλα ήταν αναμνήσεις τώρα,
και φοβάμαι...
Ίσως...
να μην χαϊδέψω ξανά
εκείνο το φεγγάρι που μοσχοβολά
σαν τα νυχτολούλουδα...
Ισως...να μην χαϊδέψω ξανά τον  ουρανό
των παραμυθιών μου......
    ********************
Λίμα, 6  Σεπτεμβρίου2008
.......από το νοσοκομείο...
Η Τάρα

2 σχόλια:

  1. Αγαπημενη μου,αδελφη..Ξαναγραφω ενα σχολιο γιατι το προηγουμενο ,καποιο αορατο χερι το εσβησε.
    ''ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ'' ναρθεις!!Μπορει να αργησεις λιγο να ρθεις σωματικα,αλλα η σκεψη και η ψυχη σου ειναι καθε μερα κοντα μας.
    Να θυμασαι παντα οτι ''Η Ελλαδα ποτε δεν πεθαινει δεν την σκιαζει φοβερα καμια'' και να μην στεναχωριεσαι οτι δεν μιλας τελεια τα Ελληνικα,ουτε εαν γραφεις τελεια..
    Δεν σε κρινει κανεις ,και δεν σε πλησιαζουν ολοι εκεινοι ,που σου γραφουν επειδη δεν σε καταλαβαινουν.
    Καταλαβαινουν την ψυχη σου,την αγαπη σου για την Ελλαδα..
    Να συνεχισεις να γραφεις με την ψυχη σου.Και να θυμασαι οτι δεν υπαρχει τιποτα τελειο.Ακομα και η φυση ειναι ατελης..,αλλα ειναι ατοφια και αληθινη!Ετσι εισαι και εσυ!Αληθινη!!
    Μου ειχες στειλει στο e-mail μου δυο ποιηματα σου,''Ο Μεγας Αλεξανδρος'' και ''Ο ι 9 Μουσες'' γιατι δεν τα εχεις βαλλει ακομα στο μπλογκ σου?Να δουν και οι Μακεδονες ποσο τους αγαπας?
    Να προσεχεις τον εαυτο σου αδελφη μου
    και ο Θεος να βοηθησει να εισαι μια μερα κοντα μου να πιουμε τον ελληνικο μας καφε!
    Αν και πιστευω οτι πολλοι θα ειναι εκεινοι ,που θα θελουν να πιουν μαζι σου ενα καφε...
    Με αγαπη η μακρυνη αδελφη σου
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tara Έχεις καλλιτεχνικό και ευαίσθητο πνεύμα σου αρέσει να δημιουργείς, στην περίπτωση σου ποιήματα που σε εκφράζουν.Μερικοί άνθρωποι δεν τους αρέσει αυτό που είναι γύρω τους και θέλουν να φύγουν κάπου αλλου.Άλλοι πάνε ταξίδια άλλοι ταξιδεύουν με ποιήματα. Το σώμα μας δεν μπορεί να πετάξει αλλα το πνεύμα μας ταξιδεύει ελεύθερο στις γειτονιές του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή