Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ...


(Αφιερωμένο  στην Κύπρο)



Περπατώντας στην άμμο
είδα ένα απόγευμα
ένα χρυσό, καταπληκτικό ηλιοβασίλεμα στην Κύπρο...
Μύρισα και άκουσα τα κύμματα
είδα τους γλάρους να γράφουν με το ράμφος τους
στην ακρογιαλιά ονόματα...

Συνέχισα να περπατώ
είδα τον αφρό
σαν άσπρη δαντέλλα να γυροφέρνει
κι η θάλασσα σαν μια λευκοντυμένη  νύφη...
Άκουσα το λάλημα ενός πουλιού
να τιτιβίζει

Είδα ένα κόκκινο γαρύφαλλο
τό ᾿βαλα πάνω στα μαλλιά μου
ξάπλωσα στον βράχο
κοιτάζοντας το όμορφο τοπίο...
αποκοιμήθηκα...

Ξάφνου
μια βαθιά φωνή στα αυτιά μου...
άνοιξα τα μάτια....
Ο Πήγασος στεκόταν μπροστά μου
μου είπε...
"Πάμε στον αφρό να δεις
όλες τις θαλασσινές ομορφιές της Ελλάδας..."

τού ᾿δωσα το γαρύφαλλό μου... και πήγα!!!
        ********
Από την άλλη άκρη της γής.....
η Ταρα

1 σχόλιο:

  1. Νησί πικρό, νησί γλυκό, νησί τυραγνισμένο,

    κάνω τον πόνο σου να πω και προσκυνώ και μένω.
    Εσύ της θάλασσας ρυθμός, ολάνθιστο κλωνάρι,

    πώς σου μαδήσαν τ άνθια σου διπλοί, τριπλοί βαρβάροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή