Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Καλημέρα

Καλημέρα για ολους σας:) ηρεμια και υγεία
η TaRa

9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Τάρα :)

    Ηρεμία και χαρά να έχεις στη ζωή σου !

    Μου αρέσουν πολύ τα βιβλία του Gabriel García Márquez και της Isabel Allende.

    Μερικά ποιήματα του Lorka έχουν τραγουδηθεί από Έλληνες τραγουδιστές όπως ο Γιάννης Πουλόπουλος.
    Όπως αυτό εδώ το τραγούδι:

    http://www.youtube.com/watch?v=uPdQHqHy-Ig&feature

    (Από έρωτα πεθαίνουν τα κλαριά)

    Ελπίζω να σου αρέσει :)

    Καληνύχτα.
    Να είσαι καλά Τάρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απάνδηση για να Φοτσλευκαδα:
    Εχω ένα πρόβλημα με το βλογκ, ισως θα χαθήκαμε:(
    2 ωρες και δεν μπορουσα να βρώ, στη αρχή, λέει για μένα: νεα ανάρτηση, για να γράφω ένα κείμενο. Σήμερα δεν το ειπε, στο μερος της ύπιρξε μια "nota" και δεν ξέρω τί σημαίνει..μισό
    ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ, αλλα δε μπορώ να μεταφραζω κάτι που΄διάβασα εδώ και η Φοτσλευκαδα, μιλά ισπανικά.
    Φιλη μου,no entiendo que me quieren decir, sólo sé que son nuevas normas sobre el uso del blog.
    Niw8w anoikanothta, no sé qué me quieren decir.
    Es muy dificil el internet para mi-einai poly
    dyskolo to internet gia mena:( Den mporousa na
    mpw!! Ειπα, μακαρι 8α μπω μια αλλη φορά ακόμα
    και να είναι εκει η Φοτσλευκαδα για να την
    αποχαιρετήσω:(( Πάλεψα με το υπολογιστή και μπήκα κάτα τύχη. Δόξα του Θεού βρήκα ένα σχόλιο
    δικό σου. 8α δώ εκείνη σελιδα που μου λες, όταν
    8α είμαι λιγο πιο ήσιχη, τώρα είμαι πολύ λυπημένη, ίσως χάνω το μπλογκ...Δε με απάνδησης πού σπούδασες τα ισπανικά. Και ο Θεός σε ευλογά.
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Τάρα :)

    Είμαι καλύτερα σήμερα !:)
    Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
    Είσαι Φίλη μου πια..:)

    Σου στέλνω ένα ποίημα του Κ. Καβάφη.
    Λέγεται: η Πόλις (η Πόλη)

    Η πόλις - Κ. Καβάφης

    Είπες:"Θα πάγω σ'άλλη γη, θα πάγω σ'άλλη θάλασσα.
    Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη από αυτή.
    Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή.
    Κ'είν'η καρδιά μου -σα νεκρός- θαμένη.
    Ο νους μου ως πότε μες στον μαρασμόν αυτόν θα μένει.
    Όπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
    ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ,
    που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα".

    Καινούργιους τόπους δεν θα βρεις, δε θα 'βρεις άλλες θάλασσες.
    Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
    τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς
    και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ'ασπρίζεις.
    Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. Για τα αλλού-μη ελπίζεις-
    δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
    Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
    στην κώχη τούτη τη μικρή, σ'όλην την γη την χάλασες.
    --------

    Μπορείς να ακούσεις το ποίημα από εδώ :

    http://www.youtube.com/watch?v=-moLPwri4lk&feature

    Να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς εκεί που βρίσκεσαι..
    Πάντα υπάρχει ομορφιά γύρω μας,
    όπου κι να βρισκόμαστε!!:))

    Να είσαι καλά φίλη μου μακρινή!
    Να χαμογελάς :))


    Υ.Γ. Η γλώσσα του ποιήματος είναι λίγο διαφορετική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοτσλευκαδα, σε απάνδησα σε ένα μέρο λαθος, πιο
    κατω, συγνώμη, τώρα δεν ξέρω που είναι αλλα το είδα, ίσως εσύ θα το βρείς. Καλή Τύχη!
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοτσλευκαδα: δε μπορώ να βρώ η απάνδηση μου.
    Σου είπα οτι χαίρομαι που είσαι καλύτερα και σε ευχαριστώ για το ποίημα του Κ. Φαβαφη...ειναι λυπημενο, αλλά το κατάλαβα απόλυτα. Σου ειπα, μου φαίνεται οτι αυτό το μπλογκ είναι άδειο, μόνο γράφουμε εσύ κι εγώ τα ποίηματα που μας αρέσουν, ειναι σαν...μια γωνιά γεματη Ελλαδα.
    Επισης σου ειπα οτι θα ήθελα πάρα πολύ να μας
    γνωρίσουμε μια μερα και να περπατάμε στην αμμο χωρίς παπούτσια με βιβλια ποιηματων στα χέρια μας και
    μιλωντας με το αφρο και τα κοχίλια, με τα κύμματα και οι γλαροι....Καλήνυχτα, καλή τύχη:)
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Τάρα :)

    Το βρήκα αυτό που μου έγραψες.
    Ήταν μια "ανάρτηση", ενώ αυτό που γράφεις εδώ είναι ένα "σχόλιο".
    Αν κοιτάξεις δεξιά σου, από αυτή εδώ τη σελίδα,
    έχει τις αναρτήσεις σου..όλες ..ανά μήνα!

    Πάω να διαβάσω ξανά και να σου απαντήσω στην ανάρτησή σου (θα σου γράψω σχόλιο εκεί). :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΑΝΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ
    Καλησπερα δασκαλά μου:)σε ευχαριστώ γιατί μου έμαθες για την ανάρτηση (εδώ) και για το σχολιο (εκεί) :))Δεν μπορούσα να ανοίγω οι σελιδες που μου είπες, γράφει γραματοσειρά, κονέζικα το λεω.
    Αρκετά ήταν να κατεβάζω τα ελληνικά. Λυπάμε γιατί μου έδωσε ένα φίλο η διεύθηνση για να μάθω λιγο απο τα Ποντιακά!! ξέρω πολύ λίγο πράγματα αλλα μου αρέσει πολύ. Δυστιχώς επίσης είναι γραματοσειρά:(Στην Ελλάδα είναι τώρα 3.30μμ. Να έχεις ένα γλυκό όνειρο και μια καλήτερη μέρα.
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοτσλευκαδα...
    Μπορείς να μου κάνεις μια χαρη? χ8ες έγραψα ενα
    ποίημα που το λέω ΓΑΛΑΝΗ ΕΛΛΑΔΑ. Δεν το βλέπω σαν ανάρτηση, το βρήκα σαν σχόλιο.(ειδες?εμαθα)
    Μίπως μπορείς να το βρείς? ή να μου πείς πού μπορώ να το ψάχνω?
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διάβασα πάλι: "Η πόλης" Κ.Καβάφης
    Τα δάκρια μου, σβήνουν σιγά σιγά τα γράμματα απο
    το πλικτρολογιο...Ξαναδιάβασα "Η Πόλης"...δεν θα βρείς άλλες θάλασσες....πάντα στην πόλη αυτή θα φθάνεις...Για τα άλλου μην ελπίζεις.....
    Θα είναι η μοίρα μου??? Ισως νναι...
    Πρέπει να κλείσω, δε ε αφησουν να δώ τα δακκρια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή