Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Απανδηση για την Φοτσλευκαδα

Βρήκα η απάνδηση σου:) ξέρω οτι αυτό σημαίνει χαμώγελο. Ημούν στην Ελλάδα στα 2002,
είναι πανέμορφη και την αγαπάω πόλύ απο μιρκή. Εχω ταξιδεύει πολύ αλλά ποτέ δεν είδα
π.χ.ενα ουρανό οπως το έχει η Ελλαδα, ποτέ δεν ειδα ενα φεγγάρι τόσο μεγάλο που φαίνεται
Ηλιο, κάθε γωνιά της Ελλαδας κρατά ομορφιά...Εδώ είναι 5 μ.μ. εκεί είναι ακριβώς μεσάνυχτα.
Καλή εβδομαδα, να χαμωγελάς πάντα:)
Δεν ξέρω εαν διάβασες ένα ποιημα που έγραψα χθες το "Σε βρήκα", δεν το βλέπω.
η  TaRa

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Τάρα :)

    Βρίσκομαι στην Ελλάδα.
    Είναι πολύ όμορφη κάθε γωνιά της, αυτό είναι αλήθεια.:)

    Διάβασα το ποίημά σου "Σε βρήκα" !
    Είναι πολύ πολύ πολύ όμορφο!!!

    Και χαίρομαι πολύ αν σου έφερα τύχη. :)

    Τώρα που σου γράφω είναι 5 το απόγευμα εδώ!
    Βλέπω άλλη ώρα στο μπλογκ σου, διαφορετική από αυτή που πρέπει να είναι εκεί που βρίσκεσαι.
    Ίσως κάποια ρύθμιση δεν έχει γίνει σωστά.
    (αλλά δεν είναι σημαντικό αυτό)

    Κλείνω τα μάτια και κάνω μια ευχή για σένα:
    "Τα αστέρια να σου φέρουν γρήγορα ό,τι επιθυμείς
    για να είσαι χαρούμενη".

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ποίημα του Πάμπλο Νερούντα (Pablo Neruda)που μου αρέσει πολύ:

    Ο ΑΝΕΜΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (EL VIENTO EN LA ISLA)

    Ο άνεμος είναι άλογο
    άκου το πώς τρέχει
    στη θάλασσα, στον ουρανό.
    -----
    Θέλει να με πάρει, άκου
    πώς περιτρέχει όλη τη γη
    για να με πάρει μακριά.
    -----
    Κρύψε με στην αγκαλιά σου
    γι' αυτή τη νύχτα μόνο,
    που η βροχή θρυμματίζει
    πάνω στη θάλασσα και στη στεριά
    τα αμέτρητα στόματά της.
    -----
    Άκου πώς ο άνεμος
    με καλεί καλπάζοντας
    για να με πάρει μακριά.
    -----
    Με το μέτωπό σου στο μέτωπό μου,
    με τα χείλη σου στα χείλη μου,
    δεμένα τα κορμιά μας
    στον έρωτα που μας καίει,
    άσε τον άνεμο να φύγει
    χωρίς να με πάρει μαζί του.
    -----
    Άσε τον άνεμο να φύγει
    αφροστεφανωμένος,
    να με καλεί και να με ψάχνει
    καλπάζοντας μες στο σκοτάδι,
    κι εγώ, βυθισμένος
    στα μεγάλα σου μάτια,
    γι' αυτή τη νύχτα μόνο
    να ξαποσταίνω αγάπη μου.
    ------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔ...
    Δεν θα σου πάρει ο Ανεμος δεν θα σου φέρει μακριά, ανθρώπος σαν εσενα, χρειάζομαστε΄εδώ.
    Μου έκανες να θυμηθώ κάτι, εγώ συνέθεσα ενα νυχτερινοσ όνομα "υππευοντας μέχρι το φεγγαρι"
    μιλαγα απο ένα ασπρο άλογο που μου έφερε μεχρι το φεγγαρι της Ελλαδας... Εσύ έχεις πολλά να κάνεις εδώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ: γύρισα για να διαβάζω το ποίημα που άφησες. Είναι πολύ, πολύ όμορφο. Κατάλαβα που μιλάς ισπανικά, ναι? γιατι έχεις γράψει πάρα
    πολύ καλά στα ισπανικά. Πες μου, είσαι αγορι η είσαι κοριτσι? Εχεις διαβάσει:"Μου αρέσει όταν σωπαίνεις γιατί φένεται σαν να...." Εμένα μου αρέσει πολύ. Και τα ποίηματα του Federico García Lorca είναι καταπλικτηκά. Παντα είχα κοντά μου το Romancero Gitano. Πολλά φιλιά, και ο Θεός σε ευλογά.
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι κορίτσι, Τάρα :)

    "Μου αρέσει όταν σωπαίνεις
    γιατί είναι σα να λείπεις ,
    και μ'ακούς από μακριά και η φωνή μου δε σε φτάνει."

    Μου αρέσει πολύ και αυτό το ποίημα!!

    Να είσαι καλά κι εσύ Τάρα:)
    Η δική μου φωνή έφτασε σε σένα!

    (Εδώ είναι 8:52 βράδυ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα σε ολους σας.
    Γεια σου Φοτσλευκαδα:) επισης σου αρεσει..Μου αρεσει οταν σωπαινεις...ναι? Πού σπούδασες τόσο
    καλά τα ισπανικά? Και σου αρέσει ο Federico García Lorka? Δεν γραφουν ποίηματα αλλα ειναι πολυ καλοι ο Gabriel García Márquez kai Isabel
    Allende. Προχθες άφησα μια μεγαλη ΧΡΩΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    απο εδώ. Εις το επανιδειν:)
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή