Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ

Φιλοι και αδελφοι μου απο Καστελοριζο:
Μολίς τώρα έμαθα τα νεα απο εκεί. Με λένε η Ταρα και μένω πολύ μακριά, στην Λιμα, Περού, νοτιος Αμερική, γι!αυτό δεν ήξερα εύκαιρα ολα τα προβλήματα, ολλοι οι πονοι που έχουν.
Εγώ αγαπώ την Ελλάδα από ήμουνα μικρή. Πάντα λεγω: δε με πειράζει που είναι το σωμμα μου
τώρα,μόνο ξέρω οτι το πνεύμα μου, περιπλανιέτε πάντα σε μια κυανόλευκη χώρα...η Ελλάδα.
Λυπάμαι πάρα πολύ για την θέση σας αλλα...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ!! δεν έχω ένα πολιβόλο, αλλα ευτιχώς έχω χέρια, αισ8ήματα κι ενα μολίβι μαζί ένα χαρτί για να γράφω.
Τώρα που έμασα απο σας, ένιωθα οτι το αίμα μου βράζεται και ήθελα να σας θυμάμαι τα λόγια
της μητέρας του θαρραλεο Λεωνίδας: "εδώ έχεις μια ασπίδα νικητής, απαγορεύεται οτι την πετάξεις, καλύτερα να σε φέρουν νέκρο αντι να πούνε που έφυγες σαν ένα δείλο"
Θέλω να σας αφήσω μια φράση που έμαθα απο μικρή: "δεν λέγεται γενναίος ο ανθρώπος που συνεχίζει τον αγώνα στην πορεία της ζωής, αλλά εκείνος που όταν πέσει συκόνεται με την δυναμή και ξαναρχίζει απο την αρχή"
ΝΑ ΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ! Ελλάδα είναι σαν το πτινό Φοινικά!! που χιλιάδες φορές πέθανε στην φωλλιά του και χιλιαδες φορές, από τισ σταχτες του, ανναγενιεται!!!
Με πολϋ στοργή,
η ΤαΡα

6 σχόλια:

  1. Ως Ελληνίδα θα πρέπει να σε ευχαριστήσω για την αγάπη που δείχνεις για την χώρα μου και για τον λαό της.Τάρα σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλλιοπεια, κι εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, δεν είναι δύσκολο να αγαπάμε στην Ελλάδα:)) Σε περιμένουμε εδώ. Μολίς τώρα `ελαβα
    το σχόλιο σου. Ούτε εμφανίζονται σχολια που με άφησαν αλλοι φιλοι...Και ο θεός σε ευλογά! εσέν και στο λαό μας!! Ζήτω η Ελλάδα. Ζήτωωω!!
    Η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τάρα καλησπέρα και Καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου! Ηθελα να σου προτείνω αν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας για το Καστελλόριζο ( ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ https://www.facebook.com/groups/kastelorizo/ ) θα χαρούμε όλοι πάρα πολύ να είσαι μαζί μας! Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλλιοπεια, μόνο λιγα λόγια, έχω πρόβλημα με το υπολογιστή μου. Φυσικά, δέχομαι η πρόσκλιση σου!
    Σε ευχαριστώ
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τάρα εγώ σ'ευχαριστώ και θα σε περιμένουμε με χαρά όποτε μπορείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλλιόπεια:Καλησπέρα. Δε μπορούσα να μπώ στην σελίδα σου γιατί είχα προβλήματα με το υπολογιστή μου. Τώρα είναι καλά, αλλα δε
    μπορώ να μπω στο Φασε Βοοκ γιατί με ζητάν κώδικο, όνομα, κ.τ.λ.
    πρέπει να κάνω πάλι λόγιν και....δεν θυμάμαι το κωδικό μου, ποτέ δεν το έγραψα, φαίνεται οτι το είχα πάντα ανοιχτό. Αύριο θα ρωτήσω στον τεχνικό. Σ'ευχαριστώ και πάλι για την πρόσκληση σου. Εαν συνεχίσει το πρόβλημα, το μαιλ μου ειναι>taraamaya@yahoo.com
    Με στοργή
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή