Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Καληνύχτα Σας:

Δεν έχω ένα ανθρώπο για να μου πεεί καληνύχτα. Κάθε φορά που διαβάζω διπλα απο εκείνα που γραφω> 0 σχολια, νομίζω ότι είμαι μόνη, ότι μιλάω μόνη μου...Αυτό το μπλογκ είναι ο μοναδικό
φίλος μου. Μόνο με αυτό μπορώ να μιλήσω...Πήγα στο απόγευμα για ένα "té" με την Προεδρος της Ελληνικής Κοινότητας και μαζί την σύζυγος του Πρέσβης της Ελλάδας εδώ, στο Περού. Δόξα του
Θεού γνωρίζω κόσμο τόσο καλό, τόσο ευαίσθητο σαν εκείνες κυρίες ελληνιδες. Βοηθάν πάρα
πολύ στο Περού, π.χ. σε ένα σχολειο για φτωχά παιδιά, στην φυλακή,κ.τ.λ.Είμαστε σήμερα, περίπου 20 κυρίες.
Πρέπει να μαζεύουμε λεφτά για να αγοράσουμε ενα σπιτι για:
Να λιτουργεί ένα ελληνικό σχολείο
μια "Sala de conferencias"
ενα μέρο για να μάθει ο κοσμο εδώ, ελληνηκοί χοροί, κ.τ.λ.
Μακάρι σε λιγο 8α πραγμαοποιήσει το ονειρό μας.
Εαν καποιον απο εδώ θέλει να βοηθά:)) μπορεί να τηλεφωνήσει στην Πρεσβία του Περού για να μάθει εαν αλιθινά χρειάζεται αυτά ή στην Πρόεδρος της ελληνηκής Κοινότητας.
Είναι 11.15 μμ. εδώ, σχεδών ΄μεσάνυχτα. Θα ακούω λιγο στην Μαρία Φαραντούρι, στην Χαρις Αλεξίου, στην Μαρινελλα, στον Νταλαρας....ελληνηκή μουσική, και 8α παω για υπνο.
Καλή σας νύχτα ή καλήμερα οπου να βρήσκετε.....Απο πού μπορουσα να μάθω εαν υπάρχει
κάποιον, κάποια εδώ?  Να έχετε υγεία, ηρεμιά, ελπιδες και χαρά
Ευχές από την  
TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου