Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Απάνδηση για την Φοτσλευκαδα

Χάρικα πολύ γιατί βρήκα ένα γραμα σου:) Διάβασα το ποίημα του Κ. Καβαφη, σε ευχαριστώ,
ειναι λυπημενο, ναι? αλλα μου άρεσε και το κατάλαβα απόλυτα. Ξέρεις? φαίνεται οτι δεν
υπάρχει κόσμο μεσα. Μόνο είμαστε εσύ, έγώ και τα λόγια μας, γεματη Ελλαδα....
Δεν ξέρω πολύ απο μπλογκς, αλλα μου φάινεται οτι σε αυτο, γεμήσουμε τις σελιδες  με
την σκέφσεις μας, με την μεγάλη αγάπη για την Ελλάδα....Αφησες εσύ τα ποίηματα που
σου αρεσουν, εγώ κάνω το ιδιο, είναι σαν....μια γωνιά της Ελλαδας που είναι στο αέρας.....
παντού και παντοτε... Πολύ θα ήθελα να σε γνωρίσω μια φορά από κοντά:)
Καληνύχτα Φοτσλευκάδα. Χαίρομαι που είσαι καλύτερα....θα είναι ωραίο εαν καμιά
φορά θα περπατάμε στην αμμο χωρίς παπουτσια με βιβλια των ποιματων στα χερια μας...
και να μιλαμε με τα κύμματα και τα κοχιλια, με τους γλαρους και με το αφρο.....
Παλι, καληνυχτα.
η TaRa

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα :)

    Πραγματικά έτσι μοιάζει :
    Να είμαστε στον αέρα, να πετάμε πάνω από όλες τις θάλασσες, αλλά να είμαστε πιο πολύ μέσα στα κύματα της Ελλάδας! :)

    Το κάνω αυτό που είπες :
    Να περπατάω χωρίς παπούτσια στην άμμο, να διαβάζω ή να γράφω, να μαζεύω κοχύλια και ..σκέψεις.

    Είναι πολύ ωραίο να ακούς και να βλέπεις τους γλάρους να απολαμβάνουν το ήρεμο ταξίδι τους στον αέρα..

    Η θάλασσα είναι, τις περισσότερες φορές,
    ήρεμη.
    Χθες που πήγα εκεί, ήταν τόσο ήρεμη που έμοιαζε καθρέφτης!

    Να είσαι καλά μακρινή μου φίλη!
    Να προσέχεις τον εαυτό σου
    και συνέχισε να γράφεις..

    Όσα γράφουμε εδώ μοιάζουν να είναι :
    "Message in a bottle"!

    Καλό σου βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανάρτηση για την ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ
    Σε ευχαριστώ για την απάνδηση σου και για το :)
    χαμόγελο σου. Οπως πάντα, γραφεις πολύ ωραία, με πολλά αίσθημα. Ξέρεις? έχω ξεχάσει εαν άφησα
    εδώ ένα ποίημα που το λεω:Γαλανή Ελλάδα...8α το
    ξαναγράφω. Είναι 11.45 π.μ. εδώ, στην Ελλάδα είναι 7.45 μ.μ.Να χαμογελάς επίσης εσύ, φίλησε η θάλασσας στο όνομά μου......
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποίηση ΓΑΛΑΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
    Εχει βγεί ο ήλιος,
    ζεσταίνει το κόρμι μου,
    μου βγείκε ένα χαμώγελο...
    Θυμάμαι ένα ήλιο λαμπερο
    σε ένα γαλάζιο ουρανό,
    γεμάτο φως και λαμψη,
    ένα ήλιο που μου ζεσταίνει
    όχι μόνο το σώμμα μου
    αλλα και την ψυχή μου,
    ήλιος που μου έδωσε ζωή...
    στην όμορφη Ελλάδα.
    Ελλάδα, κρίμα που είμαστε μακριά!!
    χωρίς εσένα δεν ζώ!
    Μου λείπουν, ο μπλε σου
    ουρανός με την αστροφεγκια σου
    το γαλανό της θάλασσας
    του κυματο ο αφρος σου,
    γαλάζια είναι η λαμψη σου
    Εστειλε μου, με ένα γλάρο,
    ένα κομάτι απ!όλλα αυτά!!
    Απριλιου 6, 2011
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή