Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

ενα ρήμα: βλεφαρίζω

Εγραψα από ένα ξημέρωμα στο Caribe, και ήθελα να πώ οτι τα μάτια μου δεν βλεφάρισαν....
δεν ξέρω εάν αυτό είναι το αόριστος, εαν κάποιον, κάποια είναι τόσο ευγενικός που  θέλει
να βοηθά με, το μαιλ μου ειναι....taraamaya@yahoo.com
Νομίζω ότι ο ενεστώτας έχει κατάλιξη: _ω   _εις   _ει   _ουμε  _ετε  _ουν, τότε θα είναι>
εγώ βλεφαρίζω   _ εσύ βλεφαρίζεις   _ αυτός, ή, ό βλεφαρίζει   _εμείς βλεφαρίζουμε
_εσείς βλεφαρίζετε   _αυτοί βλεφαρίζουν.  Ναι?? και το αόριστος?? έχει κατάληξη...
/α/ες/ε/αμε/ατε/ανε??? βλεφάρισα / βλεφάρισες / βλεφάρισε / βλεφαρίσαμε / βλεφαρίσατε/
βλεφάρισαν.
Σας παρακαλώ, θα!θελά πολλά να το μά8ω. Το έμασα αλλα το έχω ξεχάσει:(
Δεν έχω ενα βιβλίο για γραματική. Ολο το γράφω με τις ανάνμησεις που έχω μες!το μυαλό μου.
10 χρώνια που δεν βλέπω ενα βιβλιο από γραματική...Μόλις τελευταία βρήκα καλό κόσμο μέσα
την Ελληνική Κοινότητα. μολίς τώρα ομιλάω παλι τα ελληνικά. Μετά 10 χρώνια......αλλα δεν
τους βλέπω συχνά.
Τώρα ναι...ειναι αργά 9.13 μμ. Καλό ξεκούραση. Ονειρα γλυκά:))
η  TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου