Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Ποίημα: Α Ε Ρ Α Σ

Γεια σένα Φοτσλευκαδα, που μου μήλησες απο το Ανεμος....
Α Ε Ρ Α Σ
Αέρας ! Αναπνεω !
Γη!\ζώ γιατί  υπάρχει αέρας,
τον έχω μεσ!στον τον εαυτό μου,
τρέχει μέσα μου...
Τον αγαπάω τόσο πολύ...
τον νιώθω κάθε στιγμή...
όταν χαϊδεύει τα μαλλιά, το πρόσωπο μου..
μπαίνει μέσα τα κόκκαλα μου
πάνω σε εκείνα τα ασπρα κόκκαλα
σαν τα ασπρα μάρμαρα του Παρθενώνα...
Οταν κλαίω,
από τα μάτια μου βγαίνουν σταγονες...
ασπρα μαργαριταρια  της θάλασσας...
Νιώθω
εδώ και καιρό,
πως μου λείπει
Αέρας για να ζώ !
Λιμα, 22 Μαρτίου 2011
h TaRa

4 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ Τάρα ! :))

    Σου στέλνω ευχές για Χρόνια Πολλά και Όμορφα
    κι ένα ποίημα του Βαλαωρίτη:

    Βαλαωρίτης - Η Ξανθούλα

    «Μ᾿ ἀρέσ᾿ ἡ θάλασσα,γιατὶ μοῦ μοιάζει,
    μ᾿ ἀρέσει, σ᾿ ἄκουσα νὰ λὲς κρυφά,
    πότε ἀγριεύεται, βόγγει, στενάζει,
    καὶ πότε ὁλόχαρη παίζει γελᾷ.
    Δὲν εἶν᾿ ὁλόξανθη σὰν τὰ μαλλιά μου;
    Δὲν εἶν᾿ ὁ κόρφος μου σὰν τὸν ἀφρό;
    Μέσα στὰ μάτια μου τὰ γαλανά μου
    δὲν ἔχω κύματα, τάφο, οὐρανό;
    Μ᾿ ἀρέσ᾿ ἡ θάλασσα, γιατὶ μοῦ μοιάζει,
    κι ἂς ἔχῃ μέσα της κόσμο θεριά...
    Μὴ στὴν καρδούλα μου μὴ δὲ φωλιάζει
    ἀγάπη ἀχόρταγη, σκληρὴ φωτιά;»
    Κ᾿ ἐγὼ ἐχαιρόμουνα ποὺ χολιασμένη
    φαρμάκι μὤσταζες μὲς στὴν ψυχή,
    τὴ ζήλειά σου ἔβλεπα ξαγριωμένη,
    στὰ χείλη σου ἔβραζε κάθε πνοή.
    Τότ᾿ ἐκρεμάστηκα στὴν τραχηλιά σου
    τὴ φλόγα σὤσβυσα μὲ δυὸ φιλιά,
    τὴν ὄψι ἐβύθισα μὲς στὰ μαλλιά σου,
    στὸν κόρφο σου ἔστησα κρυφὴ φωλιά.
    «Κῦμα μου ἀνήμερο, ψυχή μου, φθάνει.
    Μὴ μ᾿ ἀγριεύεσαι,πλάγιασ᾿ ἐδῶ...
    Θἆμαι γιὰ σένανε γλυκὸ λιμάνι...
    Τί ἀξίζει ἡ θάλασσα χωρὶς γιαλό;»

    Καλημέρα με πολλά χαμόγελα :))))
    Να είσαι αισιόδοξη και χαμογελαστή...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ:
    Διαβασα το:μου αρέσει η θάλασσα γιατί μου μοιάζει...δεν έχω κύμματα, τάφο, ουρανό.....
    Είσαι πολύ ευαίσθητη, μου φάνικε πολύ όμορφο, το ιδιο το βιδεο...ειδα την θάλασσα..τόση γαλανή, τόσο ήσιχη..ειδα η τρυφερότητα και η ελευθερία. Εδώ στο μπλογκ, υπάρχει ένα πολύ καλό ποίητη, ο φιλο μου ο Τολης, έβαλε η φοτο του. Πρέπει να τον πούμε για να γράφει κάτι απο εδώ. Πες μου, διάβασες ένα ποίημα δίκό μου,το
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ? ¨ηταν στην αρχί. Καληνύχτα:)
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ: Βρήκα το ποίημα ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ,
    πάτησα δεξιά στην λιστ εκεί που λέει:ποίημα 3.
    και το βρήκα κατα τύχη:)Τόσο πολύ μου αρέσει η θάλασσα, οτι οι φίλοι μου, μου ειπαν Γοργονα:))
    TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...
    ΕΔΏ ΚΑΙ ΜΙΑ ΏΡΑ ΠΕΡΊΠΟΥ, ΈΓΡΑΨΑ ΤΟ "ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ
    ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΑ" αλλα δεν το βλέπω, θα το ξανα γράφω και συγνώμη εαν ήδη το έχω τυπώνει
    ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΑ...
    Πήγα στον κήπο για να δώ τον ουρανό,
    δεν βρήκα αστερια,
    δεν είδα το φεγγάρι
    ήταν μόνο ενα συννεφιασμένο ουρανό.
    Τότε έκλεισα τα μάτια μου και...ΕΙΔΑ !!
    Είδα με τα μάτια μου κλειστά
    ένα γαλανό ουρανό πολύ βαθυ,
    ένα τεράστιο πανσέλινο
    και αστέρια όμορφα και πολλά...
    ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ! ΕΛΛΑΔΑ!!!
    για να σε δώ πρέπει να κλείσω
    τα μάτια μου, τότε...ΒΛΕΠΩ !!
    Πρέπει να είναι γιατι είσαι
    σαν ένα όνειρο ΕΛΛΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή