Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

synexizw, efyge h anarthsh

Sto quechua, hija se dice korh, sta ellhnika to idio, korh
Επισης λατρεψαν στο ηλιος, σολ
Νομιζω οτι πιο πάνω εγραψα λάθος.... πολύ/ mucho  kai nisia - islas.
Alla, eixa ena adiko problhma
 me kosmo apo mia megalh etairia chilena, phgan sto spiti moy
kai tous eipa oti ekana ena research gyro apo oi arxaioi ellhnes sthn Amerikh. Kai tous
eipa oti Polinecia shmainei: Poli- mucho  kai nEcia, einai kati san xaza:)
De mporw na synexizv einai 4.7 to prwi, 3hmerwma....8a er8ei mia allh hmera. Nai einai wraia gia oloys mas.
Kalh mera gia olous?? (2 atoma) sas
h  TaRa

4 σχόλια:

  1. Έχει πολύ όμορφο φεγγάρι απόψε !
    Έχει Πανσέληνο Απόψε !

    Να είσαι καλά και συνέχισε να γράφεις!
    Γράφεις πολύ ωραία.
    Έχω διαβάσει και άλλες αναρτήσεις σου, παλιότερες!

    Καληνύχτα Τάρα.
    Ή καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα ,αδελφη μου ευαισθητη...το χαμογελο σου λαμπει μεσα στην ανοιξιατικη αυτη νυχτα του Μαρτη,που εδω στην Αθηνα βρεχει..
    Εχει ενα φεγγαρι αποψε για να σε ταξιδεψει...θα σου στειλει τα ονειρα για να σε φερει πιο κοντα στην Ελλαδα..να σε κανει να δεις την Ακροπολη ,τον Παρθενωνα,την Κνωσο...
    Θα σου φερει μικρα μπουκετακια με γιασεμια για να τα βαλλεις διπλα στο μαξιλαρι σου...
    Ενα γλυκο βραδυ ,αδελφη απο την Ελλαδα..
    Ενα λαμπερο απογευμα με το ονειρο καρφιτσωμενο στα μαλλια για να λαμπεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    ΔΗΜΗΤΡΑ, χ8ες μιλάγαμε, σου είπα οτι πήρα το σχολιο σου, που ήταν πολύ όμορφο και ή8ελα να το έχω στν κενδρική σελιδα για να το διαβαζω παντα. Και...αμεσως...η μαγεία το έκανε!! Σε ευχαριστώ για όλα Δήμητρα...πάντα μαζί μου. Τώρα γράψω και ακούω το Μελαχρινή Τσιγγανα μου:)
    Χθες μου το έστειλε ενα φίλο, επισης μαγο,άκούω πάλι αύτό το κομματι μετά 10 χρώνια....... Πες μου, βλέπεις ένα ποίημα που το λέγω ΣΕ ΒΡΗΚΑ?
    Τώρα δε μπορώ να το βρώ! χαχα Το έγραψα χθες. ΄Πρέπει να απαντάω αλλό σχολιο, και ο Θεός σε
    ευλογά αδερφή μου η |Δήμητρα.
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα εαν είσαι στην Ελλαδα Φοτσλευκαδα,εκεί ειναι 11.30 π.μ.,εδώ είναι 4.30 π.μ.ξημέρωμα....
    κι εσύ είχες χθες Πανσέλινο... εδώ, το φεγγάρι φαίνεται λεμόνι, ειναι πολύ μικρό.Σου είπα οτι χθές μου έφερες καλή τύχη, πάλι το σημαία εμφανίζεται διπλα το όνομά μου. Νομίζω οτι κάνω λαθος, το νικ σου είναι Φοτσλευκάδα? αυτό λεει
    στο σχόλιο σου στο Πανελ Ελεγχου.Σε ευχαριστώ πάλι τα λογια σου:) Χθές έγραψα ένα ποίημα που το λέω> ΣΕ ΒΡΗΚΑ! και..τώρα δε μπορώ να το βρώ.
    Φαίνεται ένα αστεριο. Ευχές: να έχεις πάντα ηρεμια, υγεία, ελπιδες, αγαπη και χαρά. Μολίς τώρα, έκλεισα τα ματια μου και ζήτησα στο Θεου για σένα.
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή