Σάββατο 30 Απριλίου 2011

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ

ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΝΗΣΕΩΝ ΜΟΥ...
Με τα βλέμα μου σε χαϊδεύω,
θυμάμαι στους τυφλούς:
με τα χέρια μου, σε βλέπω.
Με τα αυτιά μου ακούγω
ο ήχος των κυμματων σου.
Με την καρδιά μου, σε μυρίζω,
με το πνεύμα μου, σε αγαπάω.

Με το περπάτημα μου στην άμμο και
με τιs  σκέψεις μου σε 8υμάμαι .
Με τα χειλια μου σε φιλησω,
με το πνεύμα μου, σε αγαπώ!
Με τις ανάμνησεις μου,
΄νιώθω το λάλισμα των πουλιών,
με την μνήμη μου, σε αγκαλιάζω,
με το όνειρό μου, σε προσέχω,
με το αίμα μου γράφω στοίχους
μόνο για σένα, kai για την
θάλασσας σου...
Με το πνεύμα μου, σε αγαπώ!!
            *****
Λιμα, Απριλιου, 2011
h   TaRa

4 σχόλια:

  1. Αγαπημενη μου αδελφη σε ευχαριστω που σκεφτηκες να μου στειλεις μια μεγαλη καρδια γεματη αγαπη και να την εκφρασεις μεσα απο χιλιαδες χρωματα μιας ποιησης που μοιαζουν με μοσχομυριστα γιασεμια και λουλουδια λεμονιας...
    Σε ευχαριστω πολυ που καθε μερα μου δειχνεις ποσο με αγαπας και με φροντιζεις με την αδελφικη σου αγαπη ..
    Σε ευχαριστω που η αγαπη σου ειναι αληθινη γιατι ειναι απο μια καρδια μεγαλη που ειναι γεματη με πολυ αγαπη αν και εχει πονεσει παρα πολυ..
    Σε ευχαριστω αδελφη μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΤΣΛΕΥΚΑΔΑ:
    Φίλη μου, καλά το είπες:αδελφή μου:)) ναι...απο μακρυά σε προσέχω γιατί ο Θεος ακούει οι πρόσευχες
    μου. Σιγά σιγά, θα έχω μια όμορφη οικογένια εκεί
    στην Ελλάδα των ονειρών μου..)) γιορτάζει αυτό το
    Σάββατο 7, η Δήμητρα, αλλη αδερφή, που μένει στην
    Αθήνα, είναι πολύ διαβασμένη, είναι ποιητρια επίσης αλλά, ειδικά είναι ένα αξιόλογο πνεύμα σαν εσέν. Η
    φοτο της είναι εκέινη μικρή και είναι μαζί το Γοογλε
    και 2 φοτος ακόμα. Νομίζω που μπορουσαν να είσασταν
    καλές φιλες. Εσέν σε νιώθω σαν ένα άτομο πολύ ευαίσθητος, που αγαπάς στην ανθρωπότητα και με πολλά αισθήματα, επίσης ένα πνεύμα μοναχός.Δεν νομίζω να κάνω λάθος, εγώ "διαβάζω" ανάμεσα τα λόγια κι έτσι σε είδα από σε γνώρησα. Ο θεός σου έβαλε στο περπάτημα μου για να με χαμωγελάς απο εκεί:))
    Δεν θυμάμαι εαν χθές έβαλα ένα άλλο ποίημα που έγραψα καθισμένη στον κήπο. Το λέγω ΧΕΡΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ. Ηθελα να το αφήσω για τα γενέθλεια της
    Δημητρας αλλά....δεν το βλέπω, μιπως είναι πιο κάτω,
    θα το ψάχνω με το βελάκι. Με ΄πολύ τρυφερότητα,
    η αδερφή σου
    η TaRa
    Λιμα, 3 Μαϊου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΩΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
    φίλη και αδερφή μου Δήμητρα, 8α γιορτάζεις το Σάββατο 7, σε άφησα χ8ες(έτσι θυμάμαι) ενα μικρό δώρο, ένα ποιήμα,αλλά δεν το βλέπω, ήθελα να σου στείλω πολλά, αλλά
    μόνο έχω ένα στυλο κι ενα χαρτί, το λέω.....

    ΧΕΡΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
    Χέρια ευτιχισμένα είναι εκείνα που χαϊδευούν
    ένα μικρό
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που ποτήσουν ένα κήπο
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που βυθιζονται στην
    θάλασσας,
    χερια ευτιχισμένα είναι εκείνα που θεραπεύουν ενός
    άρρωστους
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που σπέρνουν ένα
    λουλούδι,
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που παίρνουν το χέρι
    ενός γέρους και το βοηθάν να περπατά
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που δώσουν φαγιτό
    ενός ζωάκι,
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που αντέχουν ένα
    βιβλίο,
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που χαϊδεύουν το
    χώμα της Ελλάδας...
    χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που γράφουν:
    ΑΓΑΠΩ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ !!!
    Λιμα, 2 Μαϊου 2011
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Τάρα :)

    Είναι πολύ όμορφο το ποίημα που μου αφιέρωσες..
    Με συγκίνησε πολύ..
    Όχι μόνο το ίδιο το ποίημα, αλλά και η σκέψη σου για μένα!

    Τάρα,
    καλή μου φίλη..
    Δεν ήμουν εγώ που έγραψα το πρώτο σχόλιο εδώ..
    Τώρα είδα το μήνυμά σου και το ποίημα.
    Να ξέρεις πως όταν σου γράφω θα φαίνεται πάντα το fotsleukada για να ξέρεις ότι είμαι εγώ..

    Δεν ξέρω ποιος έγραψε το πρώτο σχόλιο..

    Αυτό το μικρό λάθος δεν αλλάζει τίποτα για μένα!

    Εύχομαι μόνο να δεις τη δική μου απάντηση
    για να ξέρεις πόσο πολύ εκτιμώ τη φιλία σου
    κι εσένα ως άτομο!

    Σου στέλνω χαιρετίσματα πολλά
    και την ευχή μου να είσαι καλά,
    να χαμογελάς
    και να βρίσκεις την έμπνευση να γράφεις όσα κρύβει η ψυχή σου..:)

    Ελλάδα, 5 Μαΐου 2011 4:04 το απόγευμα..
    -------

    ΑπάντησηΔιαγραφή