Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ποίηση, ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

Είνα κοντά το ξημέρωμα
δε μπορώ να κοιμηθώ,
διάβασα "Η Πόλης" του Κ. Καβάφης...
"Δεν θα βρείς άλλες θάλασσες..."
"Πάντα στην πόλη αυτή θα φθάνεις..."
"Για τα άλλου μην ελπίζεις..."

Εκείνα λόγια του Καβάφη
πάντα μου έκαναν να κλάψω
ένιωθα οτι ήταν η μοίρα μου...
Πάντα στην ίδια πόλη, αυτή,
οπου άφησα τα δακρια μου
σε κάθε βήμα...
Οπου δε με αγάπησαν
χώρα αχρώματα είπα χθες
ούτε με "ένα αστέρι μας δωρίζει...
Μίπως πάντα θα φθάνω στην πόλη αυτή?
ίσως δεν θα βρώ μια φορά ακόμα
στο Αιγαίο της αγάπης μου?
ενώ ακούω ένα βουζούκι?
"για τα άλλου μην ελπίζεις" λέει το ΄ποιήμα του Καβάφη
αλλά τίποτα δεν περιμένο, μόνο ή8ελα να δώ μια φορά
ακόμα η χώρα των αναμνήσεων μου...
Πάντα έλεγα οτι το ξημέρωμα είναι ελπίδα,
ελπίδα που θα έρ8ει μια άλλη μέρα, αλλα...
ελπίδα έχω, εκείνο που δεν έχω είναι ...καιρό...
και τα άλλο που ελπίζω είναι να μυρίζω πώς
μοσχοβολάν τα αγριολούλουδα,
πώς με χαμογελάν οι χαρδερινες
πώς θα με ζεσταίνει εκείνο ήλιο
πώς με φωτίζει εκείνο φεγγάρι οπου
μεγαλώνουν τα νυχτολούλουδα
και μοσχοβολάν ολλη την νύχτα...
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΛΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΑΚΟΜΑ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΣΤΟΝ ΑΙΓΑΙΟ!!
...δε μπορώ να συνεχίζω...
Απριλιου 8, 2011
η TaRa


2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Τάρα :)

    Πέρασα να σου γράψω χαιρετισμούς από την Ελλάδα.

    Το ποίημα "η Πόλις" του Καβάφη σε επηρέασε πολύ,
    ώστε έγραψες κι ένα δικό σου!

    Αυτά που γράφει ο Καβάφης στο ποίημα είναι δικές του σκέψεις!

    Εσύ μπορείς να δεις ξανά την Ελλάδα, το Αιγαίο και όλα όσα σε συγκίνησαν και σου άρεσαν εδώ..

    Θα μπορούσες, αν ήθελες, να μείνεις και εδώ.
    Το θέλεις όμως ; :)

    "Όταν θέλουμε κάτι πάρα πολύ, όλο το Σύμπαν συνεργάζεται για να το πετύχουμε", γράφει ο Κοέλο! (Coelo)

    Καλό σου βράδυ ! :)
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απανδηση για την ΦΟΤΣΚΕΥΚΑΔΑ:
    Γύρισα μετά 2 μέρες νομίζω. Είχα ένα πρόβλημα με το υπολογιστή και επισης ήμουν πολύ λυπημένη. Τωρα είμαι καλύτερα. Επισης γνωρίζεις
    στον Coelo, el escritor brasilero.Είσαι πολύ διαβασμένη κι έχεις πολύ καλό γουςτο.
    Αυτές της μέρες θυμήθηκα πώς μου έμαθε μυθολογία ο τσιγγανο Σπηρος,την είπα σαν παράμυθια της Νεραιδες:) θυμήθηκα ειδικά "το γαμος μεταξύ η Σεληνη και το πριγκηπας Αιγεο" :)
    Τα ίδια παράμθυα τις είπα στις κούκλες μου.
    Εδώ και χρώνια επισης, ασχολήθηκα σε 12 παιδιά
    ορφάνα, αγορια και κοριτσια που ήταν μεταξύ 5 και 15 χρωνόν. Τους ειπα τις ιστοριασ του Σπιρος και παίξαμε στην Ιλίαδα, στην Οδυσσεας, στην Ακαδεμία...φαινεται οτι τους βλέπω...ο Πλάτωνας, ενα μικρό, περπατοντας στον Κήπο (η Ακαδεμια)με ενα σεντόνι ασπρο:)) μιλοντας απο
    το δίκαιο, απο κάτι που μπορούμε να πούμε φιλοσοφια..κ.τ.λ. Ετσι έμαθαν να αγαπάνε στην Ελλαδα....Ηθελα να γράφω εδώ εκείνο που σου ειπα:" Ο γαμος μεταξύ η Σεληνη και το πριγκιπας Αιγαιο" αλλα ντρέπομαι...δεν εκφράζομαι πολύ καλά στα ελληνικά. Να έχεις μια καλή νυχτα
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή