Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Για την Δημητρα, που γιορτάζει:)

Για σένα Δημητρα, Χρώνια Πολλά. Οταν είμαι εδώ, στο μπλογκ
κοιτάζω εκείνη μικρή φοτο που έβαλλες και νιώθω συντροφιά,
αδελφή μου ελληνιδα που τόσο αξίζεις για μενα:))
ΧΕΡΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
Χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που χαϊδεύουν ένα μικρό,
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που ποτήζουν ένα κήπο,
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που βυθίζουν στην θάλασσασ,
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που θεραπεύουν ενός άρρωστους,
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που σπέρνουν ένα λουλούδι,
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που παίρνουν το χέρι ενός
          γέρους και τον βοηθάν  να περπατά...
χερια ευτυχισμένα είναι εκείνα που δώσουν φαγιτό ενός ζωάκι,
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που αντέχουν ένα βιβλίο.
Χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που χαϊδεύουν το χώμα
           της Ελλάδας....
χέρια ευτυχισμένα είναι εκείνα που  γράφουν:
                ΑΓΑΠΩ  ΣΤΗΝ  ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ
Λιμα, 2 Απριλίου,2011
h TaRa

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Τάρα :))

    Σου έχω γράψει μια απάντηση στο ποίημα που μου αφιέρωσες, στην προηγούμενη ανάρτηση!

    Ελπίζω να το βρεις..

    Δεν έγραψα εγώ την πρώτη απάντηση εκεί.
    Δεν θα σου έγραφα ποτέ ως "Άγνωστος/η"!

    Καλό βράδυ :))
    Να είσαι καλά και
    να προσέχεις τον εαυτό σου!

    Χαιρετισμούς..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. P.S. Για να ξέρεις ότι είμαι εγώ που γράφω,
    όταν ακουμπάς το "ποντίκι" σου,
    πάνω στο fotsleukada,
    θα σε οδηγεί στο κανάλι μου!
    (όταν ακουμπάς στο fotsleukada, θα αλλάζει το χρώμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημενη μου αδελφη σε ευχαριστω για το μεγαλο δωρο αγαπης των γεννεθλιων μου που μου εκανες και μαλιστα να το γραψεις πρωτο πρωτο στο μπλογκι σου..
    Σου το ξαναγραφω το ευχαριστω γιατι δεν ξερω γιατι χαθηκε..
    Καθε φορα που διαβαζω κατι απο σενα νοιωθω ομορφα,αλλα αυτο το δωρο σου ειναι υπεροχο αναμεσα σε πεταλα γιασεμιων και λεμονανθους..
    εχει το ποιημα σου μια μεγαλη αδελφικη αγκαλια κ την αγαπη της καρδιας σου ,που οποιος δεν σε ξερει δεν ξερει ποση ατελειωτη αγαπη εχεις...
    Σε ευχαριστω αδελφη μου και ο Θεος να σου δινει δυναμη και πολυ χαρα καθε λεπτο...καθε καινουργια μερα ,που ξημερωνει.
    Η ψυχικη σου αδελφη
    Δημητρα

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ¨:Υπογραφω ως αγνωστη γιατι δεν παιρνει την υπογραφη μου η δεν το κανω καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΗΜΗΤΡΑ:)
    Πάλι ΧΡΩΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, γιωρτάζεις η κυριακή, 7 του Μαϊου
    αλλα, απο τώρα γιορταζω εγώ:)) Ξέρω που είσαι μόνη, όπως είμαι κι εγώ αλλά ευχαριστώ στους φίλους μου
    που έφτιαξαν αυτό το μπλογκ για μένα, μπορούμε να
    νοιώθουμε πιο πολύ κοντά. Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου....πάνα καλά....πάντα σωστή....πάντα όμορφα.
    η TaRa
    Λιμα, 6 Μαϊου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή