Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΑΝΑΡΤΗΣΗ για το μπλογκ Ελλανοδικις

Φιλοι μου, καλημέρα, αυτή είναι η τρίπη ανάρτηση που έγραψα στο ξημέρωμα στο μπλογκ
Ελλανοδικις. Δεν θα σας ενοχλήσω πια, αλλά, σας παρακαλώ βοηθάμε, δε μπορώ να στελνω τις απάντισεις μου απο το Ελλανοδικις, έχω πρόβλημα με το: ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΠΡΟΦΙΛ :(  οτάν είδα, με το βέλος που έγραψε ΓΟΟΓΛΕ, ειπα, μολισ αναπνεω! ο Γοογλε να μου φέρει καλή τύχη.
Κατι έπασε.....δεν έστειλα πουθενά η απάνδηση μου και ηταν απο Καστελοριζο που τοση βοηειά χρειάζεται. Μιπως καποιον μπορεί να βάλλει αυτό για μένα στο Ελλανοδικις? Σε παρακαλώ?
Εχω τα μάτια μου σαν κόκκινο μιλο, τόσο που έχω κλάψει..... Η ανάρτηση λέει....
Καλημέρα σας...χάθηκα, διάβασα απο Καστελορίζο, πάτησα λάθος και εδώ είμαι. Δεν ξέρω πώς να γυρίσω. ¨Ολες της εβδομάδες
γράφω κάρτες και γράμματα απο Καστελοριζο, με κανονικό ταχυδρομείο. Κάθε καρτα την υπογράφω με ένα
διαφορετικό όνομα, διαλέγω ονόματα απο το Ελληνικό 8εατρο:)) τελείωσα με το όνομα της Κασσανδρας, ο Παρις, ο Πριαμο, Ηεκουβα, Οιδιπους, Αντιγώνη,Μου λείπουν ονόματα, ευτιχως 8υμή8ηκα Οι εφτά αντι Θηβα,  κ.τ.λ. κ.τ.λ. Μακαρι η δηναμή που βάλουμε ολοι,θα είναι για το καλό. Πρέπει να προσέχουμε στο
Καστελορίζο και στην Ελλάδα γενικά.
Lima, Περού 26 Ιανουαρίου 2011
η Τάρα λέγνε με.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου