Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ANARTHSH , απανδηση για το βλογκ ελλανοδικις

Φιλοι μου, ήμουν στο βλογ>www.ellanodikis.blogspot.com  είναι όμορφο και αξίζει
Δεν ήξερα πού να γράφω, τελος βρήκα ένα μέρο κι εκεί άφησα την ανάρτηση μου. Ενα κυρίο
του Γιώργο Σαρρή, είπε : Ελληνες, ένα λαός με αξίες, μιλά απο την αν8ρωπότητα, από ένα
λαό που υποφέρει....τον απάνδησα, έστειλα με πολύ προσπάθεια η ανάρταση μου αλλα....
δε μπορώ να την βρώ πουθενά. Μου λένε οτι εκεί υπαρχει μια φοτο δική μου, ούτε την ειδα...
Οπως δεν ξέρω εαν έρθουν τα λόγια μου εκεί, στο ελλανοδικις, θα αφήσω εδώ η ανάρτηση
μου...λένε....
καλησπερα σας,είμαι η Τάρα, ένα άτομο που γενή8ηκε για να αγαπά μια κυανόλευκη χώρα, γεμάτη αξίες, η Γαλινή Ελλάδα. Δεν ξέρω πολύ απο ιντερνετ, έχω ενα μπλογκ που με δώρισαν οι φίλοι μου απο εκέι, μέχρι το λογιν έκαναν γιατί εγω λέγω: Εν οιδα ουτε ουδεν οιδα απο ιντερνετ. Σήμερα μου έδωσαν αυτή την διεύ8ηνση και ΄διάβασα τα αρ8ρα με προσοχή, ξαφνικά είδα ένα, το "Η αναδιάρθρωση της αναδιάρθρωσης.. κι
εμε[ισ τι να κάνουμε? " του Γιώργου Σαρρή. Η8ελα να τον απανδήσω αλλα δεν ξέρω απο πού, αύτο είναι το πρώτο μέρο που βρήκα άδειο. Στο τέλος, εκεί που ζητάν η γνώμη μου, πάτησα στο συναρπαστικός.
Αυτός ο κυρίος μιλά από ενα λάος με αξίες που υποφέρει, μιλά απο την ανθρωπότητα.....εγώ πάντα σκέφτηκα το ιδιο. Ειπα οτι Ελλάδα είναι μια χώρα γεματο αξίες, οπου δημιούργησε το πιο σημανδικό πολιτισμό. Μια χώρα θαρραλεα σαν Λεωνιδας, που ξέρει απο δικαιωσύνη, πίστη,
τιμια,και...ΕΛΠΙΔΕΣ!  γιατί σαν αυτό πάντα ξάνα αναγενιεται!! Αλλά υποφέρει, εμείς, οι γιοι της,πρέπει να την βοηθάμε με αγάπη όχι με μίσος, γιατι η αγάπη κατασκεβάζει και ο μίσος καταστρέφει.
ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ!! γιατί ειναι δηνατή και θαρραλεα όπως είπα. Επίσης ο Κυρίος Γιώργο Σαρρή,
μιλά απο την ανθρωπότητα.....μακρινή λέξη....στην αρχαία Ελλάδα δημιούργησαν λέξεις με πολύ σημασία,
σαν ανθρωπότητα, σαν δικαιωσύνη, όπως είπα, τώρα το κόσμο τις έχει ξεχάσει, σίγουρα θα είναι σε ένα μουσείο...Ηθελα να σας πω κάτι αλλο, αλλα τα ελληνικά μου δεν είναι τέλεια:)...ηρ8ε στο μυαλό μου, ένα όνομα..ΝΙΚΟΛΑΟΣ...τι θα γίνει εαν την ξεχορίσουμε έτσι? ΝΙΚΟ/ΛΑΟς...η Νικη πάνω το Λάος!!
Εχω ένα βλογ, που μου δώρισαν απο εκει, και του οδηγήζω όσο μπορώ, με αυθορμιτισμό! η διέυσηνση είναι..http://pantotellada.blogspot.com
Θα ήθελα να έχω λόγια για πώ μια συγχαρητήρια σε κάθε κυρίο που έγραψε εδώ ένα αρ8ρο, αλλά ούτε δεν ξέρω εαν αυτό που έγραψα 8α το πάρει κάποιον. Καληνύχτα, συγνώμη για τα λάθη. Εις το επανιδείν!
η Τάρα.....απο την άλλη ακρη της γής...
ΝΑΥΤΗ ΚΑΛΕ ΝΑΥΤΗ, ΖΕΙ Ο ΒΑΣΣΙΛΕΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΣΙΛΕΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΕΎΗ!!!

-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου