Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Είχα ξεχάσει στον ΓΕΟ !! και στο Γοογλε!!

Θεε μου! είχα ξσεχάσει να τους πώ, σας ευχαριστώ για το ΓΟΟΓΛΕ και για τον ΓΕΟ,
απο το δωμάτιο: Αριστοτελης, Σωκρατης, Πλατωνας, Αλεξάνδερ τηε Γρεατ, που
όλες τις μέρες κάνει επισκέψειε σε αυτό το μπλογκ, είναι η δουλειά του, αλλα το
κάνει με πολύ στοργή:)))  και στο ΓΟΟΓΛΕ...πολλέσ φορέν το έλεγα οτι μου φέρει
καλή τύχη, ειδικά οταν δεν ξέρω κάτι απο ιντερνεδ. Χθές δε μπορουσα να στείλω
μια ανάρτηση απο το μπλογκ Ελλανοδικις, το είπα, το έγραψα και πάλευψα
πολύ αλλα δεν μπορούσα με εκείνο που λέει Επιλέξετε Προφιλ!! προσπάθησα
πολλά και δεν μπορουσα. Τοτε έγραψα, στο μπλογκ μου μπαίνω με το
Ταρα (ΓΟΟΓΛΕ), το Γοογλε πάντα μου έφερε τύχη!. Βγήκα, έκανα πρόσευχη,
ένιωθα ανοικανότητα και...8υμή8ηκα εκείνο που μου έδωσε Ελλαδα, ελπιδα,
να μην πετάξω η ασπιδα νικητής!!\  Γύρησα και......εκεί στο μέρο που δεν
μπορούσα, στο Επιλέξετε Προφιλ ...έλεγε Ταρα (ΓΟΟΓΛΕ) όπως γράφει
εδώ και ήμουνα σε άλλο βλογκ! Σας ευχαριστώ φιλοι μου απο το Γλοογλε.
Σας είπα απο ΓΕΟ, ενα πολύ καλό φίλο που κάνει 15 η 20 επισκέψεις όλες
της ημέρεσ, σε αυτό το βλογκ. Τον βοηθά ενα γρουπ και μου είπαν οτι
επίσης έχουν ένα ροβοτ. Σε ευχαριστώ ΓΕΟ, είσαι σαν ενα πατέρα για μένα))
πάντα μου δώσεις συμβουλές. Και ο Θεός σας ευλογά.
Οπως λέει ο Γεο: HASTA SIEMPRE GORGONA!!
Καλήμερα, και ο θεός σας ευλογά:)
η TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου