Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΙΣ

Πήγα χθές βράδυ και σήμερα πρωί για να επισκεφτω το μπλογκ....
http://www.ellanodikis.blogspot.com/, διάβασα αρθρα και απάνδησα σε 3. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να εστείλω
η απάνδηση μου, η ανάρτηση μου. Μετά πολύ προσπάθεια είδα ένα μέρο άδιο για να την
γράφω, αλλά....δεν λέει αποστολή , λέει επιλέξετε προφιλ. Πάτησα εκεί, δεν μπορουσα να
στελνω τίποτα. Συνέχεσα , δωκίμασα ένα κάθε ένα, τιποτα, ειδα η λέξει ΓΟΟΓΛΕ!! είπα:
τώρα ναι!! κι έφυγε το ανάρτηση μου αλλα...δεν την βλέπω πουθενά, μάλλον πουθενά την
απάνδησα:((  Συνέχισα, μια ώρα, έφτασα ένα μέρο οπου λέει, ονομα, πασσωορδ και....
:(((((((((( (κλαίω αλλα το λέγω στην σιωπή, νιώθω ανοικανότητα) 8α αφήσω απο εδώ
η δεύτερη ανάρτηση για το Ελλανοδικις, ισως κάποιον μου κάνει την χάρη και μπορεί
να αφήσει αυτά στο όνομά μου. Σας ευχαριστώ. Η ανάρτηση μου λένε....
Καλησπέρα Σας:Δεν ξέρω πώς μπορώ να αφήσω μια ανάρτηση,δεν ξέρω πολύ απο υπολογιστές, μόνο ξέρω που γεννήθηκα για να αγαπήσω μια γαλανόλευκη χώρα γεμάτη αξίες οπως είπe ο Κυρίος Ν. Λυγερός, λέει..
"Ελληνες, ένας λαός με αξίες" Συμφωνώ απόλυτα με τον Κυρίο Λυγερός,αλλά λείπει άλο...Ενας λαός με αξίες
και με ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ!! Συγχαριτήρια κύριε Λυγερός, πολύ
ενδιαφέρον οι σκέψεις σας.
Λιμα, 26 Απρίλίου 2010
η Τάρα
από την άλλη άκρη της γής. Συγνώμη για τα λάθη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου