Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΝΗΣΙ


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ MΑΣ ΝΗΣΙ
Ημουν  ξαπλωμένη στην άμμο,
αποκοιμήθηκα...
δεν ξέρω εαν ήταν  όνειρο ή όχι
αλλά ξύπνησα με το άρωμα της θάλασσας
Είδα,  εκείνο που μπορώ να πω όνειρο,
ένα γαλανό νησί όπου μπερδεύονται
το γαλάζιο του ουρανού της με το
γαλάζιο χρώμα της θάλασσας...
Τα μάτια μου κοίταξαν το πέλαγο
και χαϊδεψαν τον αφρό.
Μεγάλωσαν θαλασσινά λουλούδια
στην άσπρη άμμο
και οι γλάροι έγραψαν στην ακρογιαλιά,
με το ράμφος τους,
ότι ήμουν ερωτευμένη
με εκείνο το νησί και ζήλεψα
γιατί τώρα όλος ο κόσμο το λέει τώρα:
"Αγαπημένο ΜΑΣ Καστελλόριζο" !
               .................
Λιμα, 5 Αύγουστο 2012
Απο την άλλη άκρη της γής,
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. Διαβασα το ποιημα σου...οποιος διαβαζει τα ποιηματα σου αγαπημενη αδελφη μου μπορει και πλαθει εικονες,παρουσιες ,μπορει και ζωγραφιζει με το μυαλο χωρις πινελλα..
    Εισαι ενας δημιουργος της Ελλαδας..που φωτιζει με φως αληθινο και πλαθει τα βουνα και τις θαλασσες..τα κυματα και τους γλαρους και μας ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ...
    Σε αγαπω πολυ
    αδελφη μου,αδελφη του πνευματος
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. s.o.s. χάθηκα πάλι!Πιο φως με φωτίζει αδελφή μου;; ούτε αναγνωρίζω αυτό το μπλογκ:(( πάλι έχει αλλάξει. Τρέχω από εδώ κι εκεί ψάχνωντας ενα μήτο σαν το μήτο της Αριάδνης για να βρώ, μέσα το λαβύρινθο του διαδικτυο, μια θύρα! Το ποιημα που λες, για το
    Καστελλόριζο...το έγραψα με πολύ αγάπη άλλα ήσουν τόσο κουρασμένη κι έγραψα το όνομά του Καστελλόριζο..ΛΑΘΟΣ!! Φαίνεται οτι ένα καλό άγγελο το έχει διορθώσει. Και ο Θεος τον ευλογά.
    Καλό βράδυ αδελφή μου, σε ευχαρισστώ για όλα αλλα πιο πολύ σε ευχαριστώ γιατί ΖΕΙΣ!!
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή