Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

ΕΧΩ...


ΕΧΩ...
Εχω η εικόνα σου
χαραγμένη  στο βλέμμα μου,
έχω την ομορφιά σου και τις
 γνώσεις σου στο νου μου.
Εχω τη αλμύρα της
θάλασσας σου γραμμένη
στα δάκρυα μου,
έχω τα χρώματά σου
στα μάτια μου.
Εχω τα μάρμαρά σου
στην αγκαλιά μου.
Εχω τον ήλιο που με ζεσταίνει,
Εχω το φεγγάρι σου
που με φωτήζει τη νύχτα,
έχω τα νυχτολούλουδά σου
για να αρωματίζομαι.
Εχω...το ελληνικό πνεύμα σου
στην ελληνική καρδιά μου
Ολα αυτά.....από μακρυά...
         *****
Απο την άλλη άκρη της γής,
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. Αγαπητή Τάρα!
    Όταν "ΕΧΕΙΣ" όλα αυτά στην καρδιά, την ψυχή και στο είναι σου θα πρέπει να είσαι η πιο ευτυχισμένη ύπαρξη πάνω στην ΓΗ.
    Εμείς σου στέλνουμε την καρδιά και την αγάπη μας να σε ζεσταίνουν τις κρύες ημέρες του χειμώνα...
    Πολλά φιλιά
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο, καλέ μου φίλε, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ειδικά γιατί μου έχεις καταλάβει, αλλά, δεν είμαι τόσο ευτυχισμένη, μου
    λείπει η Ελλάδα....πολλά φιλιά
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή