Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ, ΕΛΛΑΔΑ!


ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ  ΞΕΧΑΣΕΙ...ΕΛΛΑΔΑ..
Τα κύματα σβήνουν εκείνα
που είχα γράψει στην άμμο για σένα,
αλλά πριν τα πήρε ένας γλάρος και
τα έφερε σε σένα.
Ετσι έμαθες οτι δεν σε έχω ξεχάσει...Ελλάδα...
Πέρασαν τα χρόνια κι ένα απόγευμα,
περπατώντας σε μια  μακρυνή άμμο,
ξανα έγραψα: Ελλάδα! σε νοσταλγώ!
Πεθαίνω για σένα!
Ακουσα τη μουσική της θάλασσας,
ήρθαν τα κύματα στην ακρογιαλιά...
φοβήθηκα, είπα:
 θα σβήνουν πάλι τα λόγια μου...
χαϊδεψαν τα κυματα τα πόδια μου,έφυγαν,
και στο μέρος που είχα γράψει: Ελλάδα σε νοσταλγώ,
πεθαίνω για σένα, ήταν γραμμένο:
"το ξέρω, επίσης μου λείπεις εσύ.....
 πέρασαν τα χρόνια και πάντα θα σου  λέω:
Σε αγαπώ παντοτινά!
       ...............
31 Ιουλίου 2012
Απο πολύ μακριά
η TaRa

2 σχόλια:

  1. Απλά υποκλίνομαι κοπέλα μου... Ιδού η Ελληνίς! Σου στέλνω την αγάπη μου και τον σεβασμό μου από Ελλάδα, με κέρδισες.

    Μαρία Τιτομιχελάκη από Ηράκλειο Κρήτης
    ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή