Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝ


ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝ
Ηταν γραμμένες στο σύμπαν ,
Η μοίρα μου και η δική σου μοίρα,
Μεγάλωσα  μεταξύ 2 κόσμων: ανατολή και δύση...
Έλεγαν οτι θα βρώ μια αγάπη που θα με ζητά
Για να διαλέξω μόνο ένα δρόμο

Δύο κόσμων, ανατολή και δύση...
Μπορούσα να ακούω τον Carlo Butti
τραγουδώντας "Βιολίνο τσιγγάνο", στη Μαρία Καλλας,
Καρουσσο...και τσιγγάνοι που έπαιζαν,
στο δρόμο: Occhi chornia, Kalinka, 2 κιθάρες...
Σουκάρ γιακά (ματάρες όμορφες)..
Μπορούσα να φοράω όμορφα ρούχα απο
την ανατολή κι επίσης όμορφα απο την δύση  
όπου ήμουνα μανεκέν
Μου είπε ο τσιγγάνος Σπύρος, όταν ήμουν μικρή
οτι θα βρώ μια τεράστια αγάπη που....θα
μου κοστίσει η ζωή μου. Οτι κάποιος θα μου ζητά
 να διαλέξω μόνο ένα δρόμο......
Μου είπες οτι έπρεπε να πάρω μόνο ένα ,άλλα....
δε μου έδωσες την ευκαιρία για να σου πω:
πιο κόσμο είχα  διαλέξει......
Ηταν γράμμενες στο σύμπαν....
η μοίρα σου και η δική μου μοίρα....
             ...................
31 Ιουλίου 2012
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος
η TaRa

5 σχόλια:

  1. Αγαπημενη αδελφη ο κοσμος σου ειναι εδω στην Ελλαδα..θαρθει πιστευω συντομα πολυ συντομα ο καιρος που ενα συννεφο θα σε σηκωσει ψηλα..και ο ανεμος θα το σπρωχνει για να σε φερει εδω..
    θα σε βαλλει στον ναο της Αθηνας την Ακροπολη για να σου δειξει ποσο σημαντικη εισαι για μας ,που σε γνωριζουμε και σε αγαπαμε...Θα τρεξουν ολοι οι φιλοι σου να σε αγκαλιασουν και να παρουν κοντα τους να πιεις μαζι τους ενα ελληνικο καφε στην Πλακα...
    Ακομα και τα πουλια και ο ηλιος θα σε καλοσωριζει και θα χαιρεται για τον ερχομο σου.
    Να το πιστεψεις οτι θα γινει συντομα..
    Σε αγαπω πολυ
    αδελφη μου
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα, αγαπημένη μου αδελφή...διάβασα το σχόλιο σου και δάκρισα...πρ[επει να σταματίζω...ναι, να μου φέρει ο άνεμος ψηλά
    άλλα, έχεις ξεχάσει οτι έγραψα ένα ποίημα που το λέω: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ!!! το έβαλα στο μπλογκ εδώ κι ενα χρόνο περίπου.
    Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσιά σου. Μάντα διπλα μου....
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω για σένα αγαπητή Τάρα!!!!!!!!!!!!!
    Απλά ευχαριστώ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα:) θα σου πω Ασκρατ, γιατί είναι το μοναδικό όνομα που γράφεις. Μόλις έχω δεί αυτα τα σχόλια. Εδώ και μια ώρα, είδα μόνο ένα, που δεν υπογράφει κανέναν αλλα λεει Ασκρατ.
    Δεν κατάλαβα τι ήθελες να μου πεις γύρο απο ένα υπουργός, στην Λιμα, με το ιδιο όνομα:Μιαούλης, το αλθινό όνομα του ήταν Βωκος.
    Ευχαριστώ για σενα, έμαθα κάτι νεο σήμερα:)))Γελάω...έκανα μια σαλατα, εδώ είναι αργά. Να έχεις ελπιδες, όνειρα υγεία, ηρεμια,
    και χαρα, για σένα και για ολους που αγαπάς. Καληνυχτα, νεο φιλο.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή