Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΧΑΡΤΙ


ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΧΑΡΤΙ
Ηταν ένα άσπρο χαρτί
που κρατά  τα αισθηματά μου...
ασπρες σελίδες, που ξέρουν απο
 την μοναξιά μου.
Χαϊδεύω  αυτά που γράφω,
 έχουν μέσα τη νοσταλγία μου
γιατί ψάχνω την Ελλάδα και
δεν  μπορώ να την βρώ.
Ασπρο χαρτί που ήσουν άδειο,
εδώ και λιγο,
τόσο ξέρεις για μένα...
 για την αγάπη μου
για την Ελλάδα.
Ασπρο χαρτί, τώρα που κρατάς
εκείνα που σου είπα,
αρχίζει να βρέχει και
κλαίνε τα σύννεφα,
μπερδεύονται τα δάκρυα μου
με τα λόγια που έχεις γραμμένα.
Πρέπει να σε αφήσω,
δεν θέλω να γίνει εκείνο
που πολές φορές έγινε:
ότι τα δάκρυα μου έβρεξαν
το χαρτί και σβήνονται
τα γράμματα που έγραψα
πάνω σε άλλο άσπρο χαρτί
κι έχουν γραμμένα η λέξη: ΕΛΛΑΔΑ!!!
         **********
Λιμα, 20 Αύγουστου 2012
Απο μακρυά...
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου