Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ, ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΣΕΙΡΗΝΑ


ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ, ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΣΕΙΡΗΝΑ!
Ολη η Ελλάδα είναι μέσα στης φλέβες μου, αλλά
τώρα είσαι εσύ που χρειάζεσαι πιο πολύ προσοχή,
πιο πολύ τρυφερότητα  και κατανόηση.

Φαντάζομαι ότι έτσι νιώθει μια μητέρα,
που αγαπά πολύ τους γιους της, αλλά
περισσότερο αγαπά σε εκείνο που υποφέρει.

Σε εσένα, Καστελλόριζο μου, σειρήνα,
θα σε πάρω αγκαλιά από την άλλη άκρη του κόσμου.
Βυθίζω τα πόδια μου στο ψυχρό σου νερό
Για να φιλήσω, με πολύ τρυφερότητα
την άμμο σου, το πελαγό σου,
τον ουρανό σου, τους βράχους στους οποίους
κάθησες για να τραγουδάς,
τόσο όμορφο είναι το λάλισμά σου...

Νόστος με άλγος γιατί δεν σε βλέπω προσωπικά
Σαν τη μητέρα σου, σε νιώθω...
για τη μικρή μου που θέλει στοργή και χαϊδεμα.

Ωραία σειρήνα, έχεις στα μάτια σου
το γαλανό χρώμα της θάλασσας και τον ουρανό σου...
Ακου! άκου! μικρή μου σειρήνα!
Ο Ορφέας παίζει για σένα η λύρα του!
και χορεύουν τα δελφινια του Διονύσου!
και ο Ποσειδώνας σου έκανε ένα δώρο!
...ασπρα μαργαριτάρια και θαλασσινά λουλούδια:))
για να στολίζεις τα μακρυά σου μαλλιά
τη νύχτα, έχοντας σαν καθρέφτη το φεγγάρι...

Ελα μικρή μου σειρήνα,
έλα στην αγκαλιά μου,
μην φοβάσαι, εγώ σε προσέχω!
Ωκεανοί μας χωρίζουν, αλλά, είμαστε μαζί,
Πολλές φορές....η απόσταση δεν υπάρχει....
        ..........................
27 Ιουλίου 2012
Απο άλο ωκεανό
Με πολύ αγάπη,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου