Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ
Αυτό το γράμμα είναι για σένα.
Εχω ζητήσει σε ένα φιλο  να
Το  κρύψει στην άμμο σου
Εδώ λέει: "γράφουμε μόνο για το Καστελλόριζο"
Αλλά εσύ, το ίδιο κι εγώ έχουμε όλη
την Ελλάδα, μέσα στην καρδιά μας,
όπως μας έχει και αυτή.
Είσαι τόσο όμορφο...δεν έχω λόγια
για να  περιγράφω όλα εκείνα
που νιώθω όταν βλέπω τις
καταπληκτικές φοτος δικές σου.
Εχεις υποφέρει πολύ, αλλά
η ομορφιά σου συνεχίζεται,
ο πόνος σου σε έκανε πιο ανεχτικό
Μου φαίνεται οτι σε ξέρω μια ζωή ολόκληρη.
Η πρώτη φορά που άκουσα για σένα
και τα προβλήματά  σου, ειδικά τη μοναξιά
που είχες, ένιωθα που είμαστε δίδυμα:)
Και σου είπα "που ένιωθες" στον αόριστο,
γιατί τώρα έχεις όλο το κόσμο μαζί σου.
Να σου πω κάτι;; είσαι τόσο, τόσο
 όμορφο που φαίνεσαι οτι
βγήκες απο ένα πίνακα για να είσαι
η καρδιά και η ψυχή της Ελλάδας μας.
Πολλές φορές κλείνω τα μάτια μου και
φαντάζομαι οτι τρέχω πίσω τα κατσίκια σου
και τρώω ενα κομμάτι  τυρί μαζί ενα
ψωμί που μόλις  βγήκε από το φούρνο
και μοσχοβολά.....
Οταν οι έλληνες ενώνονται για να
σε βοηθήσουν κι έστειλαν κάρτες  και γράμματα
και κατάλαβα εγώ την αδικία που υπόφερες,
έγραψα περίπου 300 καρτες,
μου έλειψαν ονόματα για να τις υπογράφω
και τα πήρα απο τα έργα του Αισχύλου, του Ευριπίδης, του Σοφοκλή
Είσαι ένα νησί, αλλά εγώ σε βλέπω σειρήνα:)
Είναι πολύ αργά εδώ, δίνω τη θέση στους Τρίτωνες
για να σου αφιερώσουν  μαντιναδες και κανταδες.
                .....................
Λιμα, 17 Ιουλίου 2012
Ενα φιλί, με πολύ αγάπη,
η Τάρα.
Και ο Θεός σας ευλογά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου