Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Η ΦΙΛΊΑ


Η ΦΙΛΊΑ
Η φιλία είναι το πιο όμορφο συναισθημα που υπάρχει.
Η φιλία είναι σαν τη δροσιά
που δροσίζει  ένα λουλούδι.
Η φιλία είναι σαν τη φλέβα και το αίμα
Η φιλία είναι σαν την καθαρότητα που έχει το βλέμμα ενός παιδιού
Η φιλία είναι σαν μια ηλιαχτίδα
που μας φωτίζει σαν το  σεληνόφως
Η φιλία είναι σαν τα ίχνη που άφησαν
τα βήματά μας στο δρόμο της ζωής.
Η φιλία είναι αλήθεια, σεβασμός, εμπιστοσύνη
Η φιλία είναι σαν το τραγούδι των χελιδονιών
Η φιλία είναι όπως  η θάλασσα για τα κύματα
Η φιλία είναι σαν το νερό για ένα διψασμένο.
Η φιλία υπάρχει όταν επεχτείνω το χέρι μου κι
εκεί με περιμένει το δικό σου,
η φιλία υπάρχει  όταν επεχτείνεις το χέρι σου
κι εδώ σε περιμένει το δικό μου.....
.......Φιλία είσαι εσύ που διαβάζεις αυτό....
Λιμα,14 Ιουλίου 2012
Εκ Βαθέων.....
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. Πολυαγαπημενη μου λατρευτη αδελφη,αυτο σου το ποιημα υπαρχει απο αποψε το βραδυ fb και μπορουν να το διαβαζουν ολοι οι φιλοι σου.
    Θα δουν ακομα μια φορα οτι η αδελφη μου εχει ψυχη και καρδια και ειναι πολυταλαντη.
    Εισαι ενα αιωνιο λουλουδι που ανθιζει και προσφερει την ευωδια του απλοχερα.
    Να εισαι καλα αγαπημενη αδελφη
    Με αγαπη Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου αδελφή: εγώ δεν ξέρω να γράψω τόσο όμορφο οτι το κάνεις εσύ, αλλά πάντα ήσουν πολύ καλή και ευγενική με μένα.
    Θυμάσαι οτι εδώ και χρόνια μου είπες οτι πρέπει να γράφω όλα εκείνα που νιώθω; Τόσο έχουμε μιλήσει για την Ελλάδα..... Δήμητρα ήταν για μένα πολύ δύσκολο να βρώ αυτό το ποίημα, έψαξα Η Φιλία, αλλα...
    τίποτα. Είδα το ονομά του στην λιστ αλλά δεν είναι δημοσιεύμενο.
    Ειναι σε ένα μέρο οπου γράφουν τα σχόλια. Δεν ξέρω...
    Παω για να ξεκουράσω λιγο. Πολλά φιλιά αδελφή μου:)
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή