Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η ΑΣΠΙΔΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ


Η ΑΣΠΙΔΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
Η ασπίδα μου της νίκης, είναι π.χ.
όταν πάω στην σελίδα  "Αγαπημένο μας
Καστελλόριζο" και διαβάζω για αγάπες
 Ελπίδες και θάρρος, και βλέπω οτι 
Υπάρχει αδελφοσύνη μέσα στον πόνο.
Η ασπίδα μου της νίκης, είναι όταν θυμάμαι
τον Λεωνίδα που μου έμαθε, με θάρρος,
να μην παραιτούμαστε ποτέ.
Η ασπίδα μου της νίκης, είναι όταν βλέπω
πανέμορφα βιδεο απο την χώρα που
μου δίδαξε να την προσέχω,
για να είναι πάντα όμορφη και αξιόλογη.
Η ασπίδα μου της νίκης είναι όταν θυμάμαι
τον Μέγα Αλέξανδρο, που μας  έμαθε να
διαδώσουμε τον ελληνικό πολιτισμό παντού.
Θυμάμαι τα λόγια του ποιητή μας ο
Νικηφόρου Βρεττάκου: "Πάρε το λόγο μου,
δωσ'μου το χέρι σου"...
Η ασπίδα μου της νίκης ήταν και είναι στη
μυθολογία και στην ιστορία της Ελλάδας,
και η μυθολογία είναι ιστορία όχι γραμμένη.
Ολα αυτά μου δίνουν δύναμη
Λιμα, 18 Ιουλίου 2012
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου