Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ...


Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ
Εχω ξανα ακούσει τη φωνή σου...
φωνή βαθειά, τρυφερή, αρμονική
Οταν με μιλάς, όταν με ρωτάς:
πώς είσαι;  πώς πέρασες την ημέρα;
Σε αυτή την φράση  κρύβονται πολλά.
Σε ενδιαφέρει να μάθεις εαν είμαι
άρρωστη,  εαν είμαι ευτυχισμένη,
εαν σε νοστάλγησα...
Ακούω τη  ερώτηση σου , και πριν να απαντήσω
νιώθω οτι τα μάτια μου γεμίζουν
με το πρόσωπό σου.
Φωνή που όλα τα λέει
φωνή βαθειά και τρυφερή...
Φωνή βαθειά, στοργική
γλυκιά και αρμονική.
Σ'ημερα, για την πρώτη φορά,
μίλαγαν τα χέρια σου
με τα δικά μου χέρια,
μπερδεύονται με τρυφερότητα και
ανταλλάζονται τα βλέματα μας,
και μια φωνή ανεκδιήγητη
μου είπε ανταλλάζοητας το βλέμα μας:
έτσι, εσύ να κοιτάς με τα μάτια μου
κι εγώ να κοιτάω με τα δικά σου.
                **********
Λιμα, 8 Σεπτεμβρίου 2012
Απο πολύ μακρυά,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου