Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ...


ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΊ...
Γιατί έχω 2 χέρια για να γράφω,
για να χαϊδεύω εκείνους που αγαπώ,
για να έχω αυτιά για να ακούω
τη φωνή  των αγαπημένων μου.
για να ακούω όμορφη μουσική
Σε ευχαριστώ γιατί μπορώ να μιλάω
και να πω στους φίλους μου πόσο τους αγαπώ.
Σε ευχαριστώ γιατί μπορώ να μυρίσω τα
λουλούδια και η θάλασσα.
Σε ευχαριστώ γιατί έχω ένα παγκάκι στον
κήπο για να κάθομαι και για να
εμπνέομαι και να ξεκουράζομαι.
Σε ευχαριστώ γιατί μπορώ να περπατάω,
σε ευχαριστώ γιατί έχω φαγητό.
Σε ευχαριστώ γιατί έχω ένα δωμάτιο
και μια τουαλεττα καθαρά στην
πανσιόν που μένω.
Σε ευχαριστώ γιατί έχω ελαφρά ρούχα
για το καλοκαίρι και ζεστά ρούχα για το
χειμώνα  για να με ζεσταίνουν...
γιατί έχω ένα μαχιλάρι για να αφήνω
εκεί το κουράγιο μου.
Σε ευχαριστώ γιατί έχω μέσω υπολογιστή,
φίλους στην αγαπημένη Ελλάδα μου.
Σε ευχαριστώ γιατί έχω νερό για να
πλένομαι και για να το πίνω.
Σε ευχαριστώ γιατί μπορώ να δω!!!
Σε ευχαριστώ γιατί έχω  ευαισθησία,
Σε ευχαριστώ γιατί είδα εκείνα που έκαναν
τα χέρια και η καρδιά σου, στην Ελλάδα,
όλη εκείνη η ομορφιά οπου άφησες, όπως είπα,
τα λόγια σου.
Σε ευχαριστώ γιατί έκανες και στο 2.002 πραγματικότητα
το όνειρό μου για να την δω από κοντά.
Σε εχαριστώ γιατί έχω έναν υπολογιστή
για να συναντιέμαι με την Ελλάδα.
Σε ευχαριστώ γιατί με άφησες να ταξιδεύω,
αληθινά σχεδόν όλον τον κόσμο, και έτσι
μπορώ να μετράω την ομορφιά της Ελλάδας,
που επίσης ξέρω απο κοντά.
Σε ευχαριστώ γιατί δεν αγαπώ τις διακρίσεις,
τα ψέμματα, τη ζήλια, το μίσος...
Σε ευχαριστώ γιατί σε αγαπώ Εσένα
και όλο το έργο Σου!!
Λιμα, 25 Σεπτεμβρίου 2012
         ***********
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος,
η Τάρα

5 σχόλια:

  1. Αγαπητή Τάρα και εμείς σε ευχαριστούμε για την αγάπη που δείχνεις σε εμάς και στην Ελλάδα μας μέσα από τα λόγια των ποιημάτων της ψυχής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, δεν ξέρω ποιος είσαι, γιατί λέει ανώνυμος, αλλα τα λόγια σου δείχνουν καλωσύνη, Σε ευχαριστώ πολύ.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίσαι μια γλυκιά ευγενική ψυχή και το βλέπω σε κάθε σου ανάρτηση το πόσο μεγάλη καρδιά πρέπει να έχεις!

    Να είσαι καλά :))

    ένα μεγάλο φιλί σου στέλνω
    γεμάτο άρωμα Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Na ksereis Tara oti i agapimeni sou Ellada
    akouei kai diabazei kathe leksi pou grafeis.
    Na eisai panta kala !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολλη η Ελλάδα διαβάζει εκεινο που γράφω;;; θα μου γυρισουν στο
    Δημοτικό!!!για να γράφω χώρις λάθη! Δεν ξέρεις τόση ευτιχισμένη
    μου κάνουν τα σχολια σας. Πού μένεις; γιατί δεν έχεις ελληνικά σύμβουλα..ακομα:))προεσθανθηκα κατι...αγαπάς την θάλασσα, ναι;;
    Με ευγνωμοσύνη,
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή