Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ


ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΚΟ  ΚΑΙ ΜΙΛΑΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ηταν απόγευμα και πήγα κοντά, σε ένα πάρκο
που ποτέ δεν είχε λουλούδια,
όλο είναι πράσινο, αλλά πήγα.
Κάθησα σε ένα παγκάκι και
είδα στο χώμα: ποδήλατα,
κόκκινα μπαλόνια και πατίνια.
Αμέσως άκουσα  φωνές  παιδιών
που έρχονται....
Χαμογέλασα, πριν να φύγω  στην Ελλάδα,
μεγάλωσα 12 παιδιά ορφάνά,
και τα έμαθα για την Ελλάδα. Δεν τους έχω ξαναδεί...
Τα παιδιά με κοίταξαν και με ρώτησαν
εαν ήθελα ένα μπισκότο.
Τους είπα¨Ναι ,
Είχα μαζί μου το τετράδιο και το μολύβι μου
με ρώτησαν τα παιδιά, τί είναι αυτό;;;;;;
για τα ελληνικά σύμβολα:)
Ελληνικά, απάντησα και άρχισα πάλι...
 τους μίλησα για την Ελλάδα.
Κάθησαν κάτω και με άκουσαν...
Πώς σε λένε; με ρώτησαν
με λένε  Ελένη, τους είπα:)
Και το επώνυμο σου; Τροία, τους είπα.
Και ο συζυγός σου, πώς τον λένε; με ρώτησαν,
ο Πάρης, τους ειπα (χαχαχα).
Εχεις ποδήλατο Ελένη;
οχι, αλλα έχω ένα άλογο
πώς το λένε:
 Δούριο Ιππο, απάντησα
Μέσα μου γέλησα, τους είπα
μια ιστορία με τον τροπο μου.
Μου είπαν οτι δεν μένουν κοντά,
και ήρθαν εδώ στο σπιτι ενός παιδιού
που γιόρτασε σήμερα.
Επίσης εγώ πρέπει να φύγω, τους είπα,
το παιδί μου είχε ένα ατύχιμα στο φτέρνα του!
Πως τον λένε;
ο Αχιλεας απάντησα
Γειά σου Ελένηηηηηηη!!!!!
Για σας τρώεςςςςςς !!
11 Σεπτεμβρίου 2012
Απο την άλλη άκρη της γης...
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. Αγαπητή Τάρα, είχα γνωρίσει μία γοργόνα... τώρα γνώρισα και την ωραία Ελένη... θα σου στείλω τα ανηψάκια μου για να τους λες όμορφα παραμυθάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος είσαι;;;γελάω. Ενα πολύ καλό φίλο απο παλιά, μου έλεγε Γοργονα κι εγώ τον ειπα:Ποσειδώνας:))) ελα! έστειλε μου τα ανηψάκια σου.Αααα, επίσης μου είπαν απο την Ελλαδα, Μπουμπουλινα,
    Οπως φαίνεται οτι με ξέρεις απο παλιά, θα σου πω: με αγαπη
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή