Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ


ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Με τόση υπομονή με βοηθάν οι φίλοι μου Ελληνες απο το διαδίκτυο...
είναι πολύ δύσκολο για μένα αλλά σιγά σιγά μαθαίνω, με το τρόπο που το
κάνουν , με αγάπη και υπομονή.
Εδώ και μέρες παλεύω με το φβ, οι φίλοι μου, ειδικά ο Γιώργος Π. θέλουν
να με μάθουν τι είναι ενας "τοίχος" στο διαδίκτυο.
Φυσικά ξέρω τί είναι ένα τοίχο, ενα (ωαλλ) αλλά πως μπορώ να κάνω για να καταλαβω οτι ένα τοίχο δεν είναι αληθινά ενα "τοίχο" στα ελληνικά,
αλλά ένα μέρο, μια σελίδα στο διαδίκτυο;.
Εδώ κι ένα μήνα, στo  ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ, τρόμαξα όταν
έγραψα ένα μήνυμα, ακόμα δεν είχα πατήσει την αποστολή και ένα παραθυράκι, σαν ένα φαντάσμα που εμφανίζεται και εξαφανίστηκε,
μου ειπε: Στον...του αρέσει αυτό.  Στην ...την αρέσει το μήνυμα σου.
Τρόμαξα όπως είπα. Απο πού με είδαν;
Με απάντησαν η Γιωάννα και ο Σωτήρης.. Δοκίμασα μια φορά ακομα και
...θαύμα! μου άρεσε! Ηταν σαν ένα τηλεφωνάκι, μιλάγαμε οι 3.
Αλλο... είδα ένα όμορφο καφενείο στην παραλία του Καστελλόριζου
η πόρτα είναι ανοιχτή.....το σκέφτομαι λίγο και είπα: Θα παω μέσα!
Πάτησα κι έκανα πρσευχή για να μην κάνω ένα παλλιροϊκό κύμα!!!
Πάτησα όπως είπα, κι έγεινε μαύρη η φότο, απελπσμένη πάτησα το Χ
πάνω δεξιά. Ετρεμα, περάσαν περίπου 15 λεπτά και ήθελα να δω
τι θα γίνει με εκείνη φοτο που πάτησα.
Σιγά σιγά, για να μη με κατάλαβαν οι αλλοι, γύρισα. Εκεί είναι η φοτο
της Ιωάννας, ανάμεσα σε ολες τις όμορφες που έχει βάλει, τουλάχιστο, η φοτο
δεν ήταν βρεχμένη.
Μια μέρα, εδώ και λίγο ήθελα να γράφω στην αμμο του Καστελλορίζου,
σε μια πανέμορφη φοτο. Προσπάθησα να γράψω το όνομά μου στην άμμο αλλά...δεν έγεινε. Εκανα απ!ολα, του είπα στο ποντικι: θα σου
δώσω τυρί, τίποτα, τότε έκανα δυπλο κλικ πάνω την φοτο  και μεγάλωσε
η παραλία!! Εφυγα τόσο γρήγορα όπως μπήκα.
Αλλες φορές μου έστειλαν μηνύματα μεσα το φβ.και με κάλεσαν για ένα
συνέδριο εκεί, στην Ελλάδα. Απάντησα με ευγενία και ειπα οτι δεν μπορώ να'ρθώ γιατί μένω στην Λιμα, Περού. 

Γι αυτό, πολλές φορές δεν απάντησα στους φίλους μου, μακαρι να με κατάλαβαν.
Ακόμα δεν έμαθα πού να πατήσω στο μαίιλ μου για να βάλλω οι όμορφες
φατσούλες που πάντα βάλλει  ο Σωτήρης.
......η σοφία της αρχαίας Ελλάδας, μέσα το νού και το σώμμα.....η σοφία
της τεχνολογίας μέσα ένα ποντίκι κι ένα σκλιρό δισκ..........
                       ************
Λιμα, 4 Σεπτεμβρίου 2012
H Tάρα


4 σχόλια:

  1. Γράφεις τόσο γλυκά, τόσο γνήσια, μέσα από την καρδιά σου κι αυτό βγαίνει στις λέξεις σου...
    Σου εύχομαι να είσαι καλά !
    φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα από αθήνα στην λίμα

    ε άμα έμαθες τους τοίχους μια χαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λεβίνα, σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και...ναι, καλά με κατάλαβες ολα που γράφω βγεί απο την καρδιά μου.....De Profundis, όπως είπε ο ποιητής. Να είσαι καλά
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακρατ, καλησπέρα. Η Τάρα λεγνε με, εσέν πώς λεγνεσε;
    Τώρα είναι μεσάνυχτα εκεί, σε παρακαλώ, κοιτά το ουρανό της Ελλάδας και έστειλε ενα φιλι στο ονομά μου...αλλο..τα Νυχτολούλουδα, ακόμα μυρίζουν;
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή