Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ...


ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ, ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ
Είναι μια νύχτα του χειμώνα εδώ,
Όπως  παντα σε σκεφτόμουνα Ελλάδα...
Πώς  είσαι;
καλύτερα;
 χαμογελάς;
ταξίδεψαν τα μάτια μου
σε όλες τις θάλασσές σου,
σταμάτησαν στο νησί Καστελλόριζο,
υπάρχει μια πανσέληνος που
καθρεφτίζεται τα ήσυχα νερά
χιλιάδες φωτισμένα κομμάτια
που βγαίνουν απο το σεληνόφως
και μυρίζω τη θάλασσά σου
που κοιτάν στη σιωπή τις
σειρήνες καθισμένες στους βράχος
με τα μωρά  στην αγκαλιά τους...
ενώ οι τριτωνες τους αφιέρωσαν καντάδες
.....τόσο γλυκά όνειρα....
Σαν εκείνες τις φότος που βάζει η Ιωάννα
οι σειρηνες τρέφουν τα μικρα τους.
Το φωτςιμένο φεγγάρι μας δείχνει
πολύχρωμα σπίτια, κήπους, θάλασσα,
και ήσυχα καφενεία και
ο Κολοσος της Ροδου βοηθά
απο λίγο μακρυά
σαν φύλακας προσέχοντας
το ομορφο Καστελλόριζο.
Κοιμήσου ήσιχο και όμορφο  νησί μας.
Από εδώ επίσης σε προσέχουμε εμείς.
Τραγουδώντασ μαζί κάθε κομματια
τωμ αστεριών:
ΧΑΙΡΕ Ω ΧΑΙΡΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!
            **********
Λιμα, 3 Σεπτεμβρίου 2012
Απο την άλλη ακρη της γης,
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. τάρα

    μας συγκινείς με τις υπέροχες αναρτήσεις σου


    ευχαριστούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακρατ:) πως σε λένε; κάτι κρύβει το νικ σου...Εγώ σας ευχαριστώ. Με τα λόγια σας μου δόσουν θάρρος για να συνεχίζω...νιώθω οτι η ζωή μου είναι χρήσιμη, οτι...απο εδώ, τόσο μακρυά, μπορώ να σας στειλω ειδικά: ΕΛΠΙΔΕΣ. Και ο Θεός σε ευλογά!
    μια ερώτηση: ξέρεις Αραβία;
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή