Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΧΑΊΔΕΨΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ...

ΧΑΊΔΕΨΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ
Ημουν άρρωστη και πήρα με μελαγχολία
το χέρι σου Ελλάδα
Ενιωθα η άμμος σου
ένιωθα το πέλαγος σου
έπιασα οι λιμνες σου, σιγά σιγά
Χαϊδεψα στο ουρανό σου το φεγγάρι και
οι ελιές που μεγαλόνουν εκεί,
τα ποτάμια, τα νυχτολούλουδα,
όλα που μου έκαναν ευτιχισμένη.
Χθές σου είπα: είναι η σειρά σου,
χάϊδεψε τα μάτια μου,
που τόσο έχουν κλάψει,
Χάϊδεψε τα χέρια μου
που τόσο άδεια είναι,
χάϊδεψε οι σκέψεις μου
που δεν χαμογελάν....
Χέρι γλυκό, χέρι τρυφερό,
χέρι δυνατό, καλό μου χέρι....
της Ελλάδας μου ...
       **********
17 Σεπτεμβρίου 2012
Απο πολύ μακρυά,
η Τάρα

7 σχόλια:

  1. Αγαπητή Τάρα, κλείσε τα μάτια σου και με την σκέψη σου πέταξε πάνω από την θάλασσα και προσγειώσου στην Ελλάδα. Ανοιχτές αγκαλιές σε προσμένουν για να σου ανταποδώσουν τα χάδια και την αγάπη που τους προσφέρεις με τα ποιήματά σου!!!
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο...τόσο ωραίο γράφεις, χαίρομαι που σου αρέσουν τα δικά μου ποιηματα και...δεν είναι ποίηματα, είναι λόγια που βγαίνουν απο μέσα της καρδιάς μου.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...πάντα βρίσκεις μια στιγμή για να μου στέλνεις τα όμορφα λόγια σου. Ετσι, δεν νιώθω μοναξιά.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aυτά τα λόγια της καρδιάς καλή μου
    έχουν μεγάλη αξία , ειδικά που είναι
    γραμμένα από το δικό σου χέρι γιατί
    δηλώνουν την αγάπη σου για ετούτη
    εδώ την χώρα.

    Να είσαι καλά
    σε φιλώ
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα σας

    πάλι μας μέγεψε η ψυχή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λεβίνα, σε ευχατιστώ για το σχόλιο σου. Πρέπει να γράαφω πολύ γρίγορα γιατί τον υπολογιστή με πετάει συνεχεια. Φιλια,
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακρατ, καλησπέρα. Πάντα καλά λόγια άφησες εδώ....
    Είχα ενα σοβαρό προβλημα με το μπλογκ, 2 ποιηματα
    μπερδεύονται" ειδα μια σαλατα, το
    Ναbucco με το :Χαϊδεψα το χέρι σου Ελλαδα" μίπως...μπερδεύονται η ελευθερία τους;; μίπως οι 2 θέλουν να τραγουδάν το:Χαιρε Ω Χαιρε Ελευθεριά;;
    Αλλα τα πλήρωσα εγώ :( τίποτα δεν κατάλαβα.
    Σε ευχαριστώ γιατί με διαβάσες. φιλια,
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω μια ιδεα, μιπως θέλουν να περπατάν μαζί, πιασμένη απο το χέρι, Νabucco και η Ελλάδα, γιατί οι δύο αγαπάν η Ελευθερία, το πιο μεγάλο που έχει ενα ανθρώπο.
    Καλή εβδομάδα
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή