Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ



Περιτυλιγμένη με το άρωμα
των νυχτολούλουδων
ήμουν  καθισμένη στον κήπο,
μόνο εμείς οι δύο, η φύση κι εγώ,
έχοντας σαν οροφή ένα φτωχό ουρανό
χωρίς αστέρια, χωρίς φεγγάρι,
χωρίς καρδερίνες ούτε χελιδόνια,
που ξέροντας ότι σ᾿ αυτόν τον ουρανό
δεν εμφανίζονται τα άστρα,
δεν ήρθαν για να του αφιερώσουν μια καντάδα.
Αποφάσισα κάτι!
Να περάσω τη νύχτα στον κήπο!
Μήπως ένα θαύμα....είπα...

Έκλεισα τα μάτια κι άκουσα
σιγά-σιγά στίχους που έλεγαν:
"μάτια μου μεγάλα, μάτια μελαγχολικά
 τι γλυκό να σ᾿ αγαπούν και να σου το λένε.."
Ονειρεύτηκα την Ελλάδα,
για κείνη ήταν οι στίχοι.
Ξαφνικά άκουσα ένα μπουζούκι
που τραγούδησε για ένα αόρατο φεγγάρι,
κι ακόμα
ο ήχος των κυμάτων
που έφτασαν από τον φτωχό ουρανό και το χάιδεψαν.
Σιγά-σιγά άνοιξαν τα σύννεφα
κι εμφανίζεται μια πανσέληνος
σαν εκείνη την πανέμορφη που είδα στο Ηράκλειο.
Ο ήχος των κυμάτων
αφιέρωσε κανταδες
στην πανσέληνο κι έγραψε εκεί στίχους...
Εμφανίστηκε ο Ορφέας
με τη λύρα του και τα χαρούμενα αστέρια χόρεψαν.
Άρχισε η γιορτή!!!
Ήταν ο ουρανός μου !
ο βραδινός ουρανός της Ελλάδας
των αναμνήσεων μου...

Απρόσμενα άκουσα τη φωνή
μιας κοπέλας που μου είπε:
"το πρωινό σας Τάρα"
...........άνοιξα τα μάτια......
η νύχτα είχε περάσει.........
        * * * * *
4 Ιανουαρίου 2012
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος
η Τάρα

5 σχόλια:

  1. με την ποίησή σου Τάρα, βοηθάς κι εμάς να ονειρευόμαστε...τα όνειρα καταργούν τον Χρόνο και τον Χώρο, συμπυκνώνουν τις αποστάσεις και φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά. Η ποίηση είναι ένα διαρκές όνειρο. Μακάρι να μπορούμε να αντικρίζουμε τον κόσμο ως παιδιά και να ονειρευόμαστε έναν καλύτερο Κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια θάλασσα γαλάζια που αντί για κύματα
    είναι γεμάτη ποιήματα,
    γραμμένα μέσα από την καρδια της Tara
    που χτυπάει με λαχταρα,
    σε παλμό Ελληνικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Σακη για τα καλά σου λόγια. Φαίνεται οτι ολα είναι καλά τώρα με την υπολογιστή μου.Ο τεχνικός δούλεψε 3 ωρες!
    Γράφεις πάρα πολύ ωραία:)
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σακη, νόμησα οτι ολα ήταν καλά στην υπολογιστή μου, όχι συνεχιζουν τα πρόβλημα. Βλέπω που γράφει κάτω το σχόλιο της Μαρίας και το δικό σου: Απάνδηση διαγραφή. Γιατί;
    Χαιρετισμούς
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eimai de ena kafe internet gia na dw ean ekei ginontai ta idia pou egeine sto spiti mou. Sygnwmh
    h Tara

    ΑπάντησηΔιαγραφή