Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Η ΑΥΡΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ



Είναι νύχτα,
νιώθω την αύρα
σιγά-σιγά στο πρόσωπό μου
κλείνω τα μάτια και μόνο ακούω
τον ήχο που κάνουν τα φύλλα
όταν χορεύουν με την αύρα.

Το απόγευμα πότισα τον κήπο,
τώρα μυρίζω το άρωμα
του βρεγμένου χώματος...
Είναι ζωντανό εκείνο το όνειρο
που αρχίζει και ξαναρχίζει
κάθε στιγμή της ζωής μου...
η Ελλάδα...

Η αύρα χαϊδεύει τα μάγουλα μου
με εκείνο το ζωντανό όνειρο κι εγώ...
να φιλήσω την αύρα
να φιλήσω το όνειρο
να φιλήσω την Ελλάδα
της καρδιάς μου...

Ενα δάκρυ κύλησε πάνω
στο χαρτί
στο έφερε η αύρα,
μήπως της Ελλάδας;
Αύριο βράδυ θα γυρίσω
πάλι στον κήπο,
ίσως η αύρα
να μου γυρίσει πίσω
εκείνο το  δάκρυ
με το  άρωμα των ονείρων
της Ελλάδας μου !!!
10 Ιανουαρίου 2012
      * * * * *
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου